شروع مسابقات ورزشی قهرمان شهر2، در باب الرضای تهران ، ثبت نام ادامه دارد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر، همزمان با گرامیداست دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم، در محله های 19گانه باب الرضای تهران برگزار گردید.

شروع مسابقات ورزشی قهرمان شهر2، در باب الرضای تهران ، ثبت نام ادامه دارد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 با اعلام این خبر، از ثبت نام 12هزار ورزشکار در فاز نخست مسابقات ورزشی جشنواره تابستانی طرح شهید آرمان علی وردی اطلاع داد و گفت: این برنامه همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه خیابان ورزش و با حضور شهروندان، پیشکسوتان و فعالان ورزشی در کنار برنامه های متنوع و شاد نظیر رژه تیم های مختلف ورزشی، فوتبال گل کوچک، والیبال خیابانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی و ...، در بوستان سرو محله کیانشهر جنوبی اجرا می گردد.

مهدی اسمعیلی اضافه کرد: تا به امروز 12 هزار نفر از شهروندان در 2 بخش بانوان و آقایان در بیش از 20 رشته ورزشی انفرادی و گروهی، در دومین دوره از رقابت های قهرمان شهر ثبت نام نموده اند که در مرحله محله ای و منطقه ای ذیل نواحی 7گانه به رقابت می پردازند.

او با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقه مندان برای حضور در مسابقات منطقه ای باب الرضای تهران همچنان ادامه دارد، گفت: شهروندان در همه رده های سنی می توانند با مراجعه به تارنمای اینترنتی به نشانی varzesh.tehran.ir، به رایگان در رشته ورزشی موردنظر ثبت نام نمایند.

اسمعیلی در انتها یادآور شد: انتظار می رود با توجه به استقبال گسترده شهروندان و ورزشکاران باب الرضای تهران در این دوره از رقابت ها تعداد نفرات ثبت نامی و شرکت نماینده، رکورد جدیدی را ثبت کند و همانند سنوات قبل شاهد درخشش و کسب مدال های رنگین در رشته های مختلف ورزشی از سوی پهلوانان و ورزشکاران منطقه باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع مسابقات ورزشی قهرمان شهر2، در باب الرضای تهران ، ثبت نام ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مسابقات ورزشی قهرمان شهر2، در باب الرضای تهران ، ثبت نام ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید