صابر کاظمی رشادت به خرج داد، قهرمانی در آسیا دلچسب بود

به گزارش بهترین عینک آفتابی، دیدار فینال بیست و یکمین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا روز گذشته بین تیم های ایران و ژاپن برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان توانستند 3 بر صفر میزبان این مسابقات را شکست دهند.

صابر کاظمی رشادت به خرج داد، قهرمانی در آسیا دلچسب بود

ناصر شهنازی در مصاحبه با بهترین عینک آفتابی پس از کسب نام قهرمانی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به جامعه ورزش، ملت عزیز ایران، بازیکنان تیم ملی و کادر فنی، قهرمانی را تبریک می گویم. پس از بازی های المپیک و لیگ ملت ها شرایط کمی نامساعد شد و قهرمانی در آسیا مرهمی شد که از اتفاقات گذشته دور بمانیم.

کارشناس والیبال تاکید کرد: نتایج گذشته کمی نگاه مردم را نسبت به والیبال تغییر داده بود. امیدوارم با این قهرمانی شرایط بهتر شود و مردم مانند گذشته والیبال را دوست داشته باشند. به دلیل اینکه مدتها بود مقابل ژاپن نتیجه را واگذار می کردیم، قهرمانی در آسیا دلچسب بود. پیروزی مقابل ژاپن برای تیم ملی والیبال ایران که دستخوش تغییرات شده است بسیار خوب بود.

وی اضافه نمود: امیدوارم این پیروزی پیش زمینه ای باشد برای آینده تا با شرایط بهتر در رقابت ها شرکت کنیم.

مربی تیم والیبال سایپا با اشاره به درخشش صابر کاظمی گفت: صابر کاظمی در این مسابقات فوق ستاره بود و بار حملات بر دوش او بود. با وجود آسیب دیدگی، رشادت به خرج داد و با تمام وجود والیبال بازی کرد و در شرایط حساس به کمک تیم ملی آمد.

وی اضافه نمود: صابر کاظمی در امتیازهای حساس بسیار خوب بازی کرد. در عین حال که سایر بازیکنان هم تلاش خود را کردند اما نقش صابر کاظمی در کسب امتیازهای حساس بسیار قابل توجه بود.

شهنازی در خاتمه بیان کرد: برای تیم ملی والیبال ایران آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان جوان باید تجربه بازی مقابل تیم های بزرگ دنیا را کسب کنند تا حرفه ای تر شوند و این جهت محقق نمی شود مگر آنکه به آنها فرصت بیشتری دهیم. بازی های قهرمانی آسیا به آنها هم کمک خواهد کرد اما بهتر است آنها را مقابل تیم های بزرگ دنیا قرار دهیم تا حرفه ای تر شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صابر کاظمی رشادت به خرج داد، قهرمانی در آسیا دلچسب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صابر کاظمی رشادت به خرج داد، قهرمانی در آسیا دلچسب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید