آنچه کسب و کار ها می توانند برای شخصی سازی بهره وری انجام دهند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، آخرین نظرسنجی مایکروسافت در خصوص روند کسب وکار، اطلاعاتی را از 2700 کارمند و 1800 مدیرعامل کسب و کار در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن از تمام کارکرد های شغلی جمع آوری نموده است تا راه هایی را که فناوری به آن ها در کارشان یاری می نماید - یا نمی نماید - نمایان کند.

آنچه کسب و کار ها می توانند برای شخصی سازی بهره وری انجام دهند

به گزارش دنیای اقتصاد، محققان دریافتند که کارمندان در پی ابزار هایی هستند که همکاری یکپارچه را امکان پذیر می سازد، کار های تکراری را اتوماتیک می نماید و با فراست آن ها را راهنمایی می نماید و می تواند برای چالش های تجاری خاص، مشتری پسند یا سفارشی سازی گردد. رهبران کسب وکار می توانند در این زمینه ها سرمایه گذاری نمایند تا به دستاورد های کارآمدتری در عملیات روزانه پی ببرند و زمان تیم های خود را برای انجام کار های مهم تر آزاد نمایند.

طبق نتایج این تحقیق کارمندان خواستار راهکار های بهره وری شخصی شده تر و یاری های فناوری و هوش مصنوعی برای اتوماتیکسازی فرآیند ها و گزارش های دستی هستند که اغلب زمان و انرژی آن ها را بیش از حد مشغول می نماید. آن ها انتظار دارند که برنامه های کسب و کار آن ها مشارکتی و هوشمندانه باشد. رهبران کسب و کار می توانند با بعضی از مراحل زیر آغاز نمایند:

کارمندان را با سرمایه گذاری های کسب و کار دیجیتال درگیر کنید تا آن ها را برای انجام کار موثرتر و کارآمدتر، از اتوماتیکسازی فرآیند های ساده گرفته تا ادغام دقیق ویژگی های همکاری در نرم افزار های سازمانی، توانمند کنید.

قابلیت های دیجیتال را در بهره وری فعلی، راه چاره های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) و سایر نرم افزار های تجاری برای ادغام بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی و اتوماسیون در فرآیند های تجاری ارزیابی کنید.

اقداماتی را برای یکپارچه سازی داده های قبلی در محل یا در فضای ابری انجام دهید و تیم ها را برای دسترسی مرکزی و اشتراک گذاری اطلاعات، کسب اطلاعات به وسیله اینترانت و راهنمایی اقدامات تجاری توانمند کنید.

بر دانش تخصصی غیرتوسعه دهنده ها و توسعه دهندگان حرفه ای سرمایه گذاری کنید و آن ها را قادر سازید تا برای نوآوری و کارآیی مستمر روی راهکار ها در زمان واقعی همکاری نمایند. سرعت توسعه دهنده سازمانی را با امکان دادن به غیرتوسعه دهنده ها برای حل چالش های فنی خود افزایش دهید - استقلال و در نهایت نوآوری سریع تر ایجاد کنید.

برای کارمندان انجمنی ایجاد کنید تا برنامه های سفارشی سازی شده ای را که احتیاج های کسب وکار را رفع می نمایند با تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات و مدیران عامل به اشتراک بگذارند.

در شرایط مالی امروز، رهبران کسب و کار می خواهند به کارمندان خود یاری نمایند تا برای اهداف کلی شرکت ایجاد انگیزه نمایند، در حالی که سرمایه گذاری های خود در بخش توسعه فناوری های موجود را نیز به حداکثر برسانند. قدم برداشتن برای معرفی ابزار هایی که همکاری یکپارچه را امکان پذیر می سازد، کار های تکراری را اتوماتیک می نماید و با فراست کارمندان را راهنمایی می نماید، می تواند با اجازه دادن به کارمندان برای تمرکز روی کار های مهم صورت پذیرد. این رویکرد با ایجاد مزیت برای شرکت ها در عرصه رقابت در فضای هوش مصنوعی می تواند سازمان را حفظ کند و صاحبان شرکت ها باید بر اولویت های اصلی خود و نحوه بهره گیری از هوش مصنوعی تمرکز نمایند.

مترجم: اشکانه خلج

منبع: hbr

منبع: فرارو

به "آنچه کسب و کار ها می توانند برای شخصی سازی بهره وری انجام دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه کسب و کار ها می توانند برای شخصی سازی بهره وری انجام دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید