امضا تفاهمنامه همکاری بین وزارت بهداشت و جشنواره سلفی 20

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تفاهمنامه همکاری میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 به منظور هم افزایی در حوزه فرهنگ سلامت و ارتقای سطح کیفی برگزاری این رویداد امضا شد.

امضا تفاهمنامه همکاری بین وزارت بهداشت و جشنواره سلفی 20

به گزارش گروه فرهنگی بهترین عینک آفتابی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 به منظور قدردانی از کوشش های قهرمانان و نکوداشت یاد شهدای سلامت، هم افزایی در حوزه فرهنگ سلامت و ارتقای سطح کیفی برگزاری این رویداد تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

این تفاهمنامه در نشستی با حضور کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و مریم دوستی موسس و دبیر جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 در محل وزارتخانه منعقد شد.

به دنبال این همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت های مادی و معنوی خود را در قدردانی از قهرمانان و شهدای سلامت، برگزیدگان رویداد، معرفی کارشناسان و متخصصان جهت مشورت در ارتباط با کرونا و مباحث سلامت محور جشنواره و حضور نمایندگانی در بخش های مختلف متعهد شده است.

اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 پاییز 99 به صورت آنلاین برگزار می گردد. این رویداد با دریافت 420 اثر از فیلمسازان حرفه ای و مردمی در حال حاضر در مرحله انتخاب آثار برای راهیابی به رقابت نهایی و مرحله داوری واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امضا تفاهمنامه همکاری بین وزارت بهداشت و جشنواره سلفی 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا تفاهمنامه همکاری بین وزارت بهداشت و جشنواره سلفی 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید