بازگشت گل محمدی به تنظیمات کارخانه!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، گل محمدی همواره به عنوان یک چهره آرام در فوتبال ایران شناخته می گردد اما در یکی دو سال اخیر، او واکنش هایی را از خود نشان داده که در میان گروهی از طرفداران پرسپولیس به عنوان نوعی توجیه و بهانه جویی شناخته می گردد؛ صحبت همیشگی از اشتباهات داوری و کوشش برای نتیجه نگرفتن پرسپولیس در خارج از زمین، بعلاوه اظهاراتی در خصوص مسائل اقتصادی و تشکیلاتی داخل باشگاه و البته کناره گیری گاه و بیگاه از راهنمایی تیم.

بازگشت گل محمدی به تنظیمات کارخانه!

پس از شکست شب گذشته که با یک صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه نیز همراه بود، بسیاری تصور می کردند که او دوباره مانند الگوهای سابق، میخواهد که مسئولیت شکست را متوجه وحید کاظمی کند که با یک سوت در آخرین دقایق می توانست نتیجه را تغییر دهد یا شاید پس از اعتراض چند طرفدار در داخل استادیوم، او عطای کار در پرسپولیس را به لقایش می بخشید و دوباره استعفا می داد.

اما یحیی در نشست خبری بارها مسئولیت باخت را بر گردن گرفت و گفت که هیچ ایرادی به بازیکنان تیم وارد نخواهد کرد. او گفت که از این باخت غمگین و ناراحت است و شرمسار طرفداران شده است. گل محمدی پذیرفت شانس قهرمانی تیمش در لیگ کمتر از استقلال است و نکته امیدوارکننده اینکه، از آینده ای صحبت کرد که خود او هم نقشی در آن دارد.

یحیی گفت: طرفداران حق دارند و آنها در سالهای اخیر جام زیادی دیدند و دوست ندارند تیمشان به جام نرسد. مسائل آنها را درک می کنم اما در تاریخ پرسپولیس همواره روزهای بد هم وجود داشته و همواره اینطور نبوده که این تیم هر سال جام بگیرد. این تیم هیچ وقت جا نمانده و همواره خودش را پیدا نموده و توانسته مسائلش را رفع کند و ما باید به آینده امیدوار باشیم.

حالا طرفداران پرسپولیس منتظر خواهند بود تا پس از تعطیلی تمرینات، دوباره یحیی کار را شروع کند و آماده شش بازی سرنوشت ساز گردد. پس از آن هم باید دید آینده سرخپوشان چگونه رقم می خورد.

منبع: فرارو

به "بازگشت گل محمدی به تنظیمات کارخانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گل محمدی به تنظیمات کارخانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید