شوک در انتظار نکونام ؛ ستاره استقلال در مسیر جدایی نهاده شد ، همه چیز بستگی به یک استقلالی دارد!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، دو بازیکن تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در صورت عدم دعوت به اردوی پیش روی تیم ملی مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

شوک در انتظار نکونام ؛ ستاره استقلال در مسیر جدایی نهاده شد ، همه چیز بستگی به یک استقلالی دارد!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی شهریور ماه با تیم های ملی بلغارستان و احتمالاً آنگولا دو ملاقات تدارکاتی برگزار خواهد نمود. با توجه به اینکه گرفتن ویزا زمان بر بوده و ممکن است به هر علت ویزای هر بازیکنی صادر نگردد، کادرفنی تیم ملی لیست 50 نفره ای به فدراسیون فوتبال تحویل داده تا اقدامات لازم برای گرفتن ویزا انجام گردد.

برای این اردو کادرفنی 23 بازیکن را انتخاب خواهد نمود و به همین دلیل حضور بعضی از بازیکنان برای شرکت در اردوی تیم ملی صرفاً براساس شرایط ویزاها و نظر نهایی سرمربی تیم ملی فوتبال خواهد بود.

گفته شده میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس در لیست تیم ملی حضور خواهد داشت و می تواند خدمت سربازی اش را دو سال به تعویق بیندازد اما پیگیری ها نشان می دهد نام این بازیکن در همان لیست 50 نفره واقع شده است و حضورش در لیست نهایی صرفا برآورد است.

نکته دیگر، مشمول بودن دو بازیکن از تیم های استقلال و سپاهان است. ابوالفضل جلالی، مدافع - هافبک چپ پای آبی پوشان و پیغام نیازمند، دروازه بان سپاهان شرایط سرلک را دارند و اگر در لیست نهایی تیم ملی قرار نگیرند مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

جلالی در اولین بازی برای استقلال در لیگ برتر نمایش خوبی داشت و با توجه به سابقه حضور در جام جهانی قطر این شانس را دارد که بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت گردد، هر چند باید منتظر ماند و دید امیر قلعه نویی در نهایت چه تصمیمی می گیرد. نیازمند اما، در بیشتر اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته و به نظر نمی رسد مسئله ای برای حضور در اردوی پیش رو داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شوک در انتظار نکونام ؛ ستاره استقلال در مسیر جدایی نهاده شد ، همه چیز بستگی به یک استقلالی دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک در انتظار نکونام ؛ ستاره استقلال در مسیر جدایی نهاده شد ، همه چیز بستگی به یک استقلالی دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید