بیشترین رستوران های میشلن در کدام شهرها قرار دارند؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، بعضی شهرها هستند که به طور میانگین در هر 500 متر یک رستوران میشلن دارند. شهرهای برتر از لحاظ کیفیت غذایی براساس تعداد رستوران های میشلن شان رتبه بندی می شوند.

بیشترین رستوران های میشلن در کدام شهرها قرار دارند؟

برای آنها که اهل غذا هستند، مقاصد سفر براساس سواحل، تفریحات یا موزه ها انتخاب نمی شود بلکه تنوع غذاها و کیفیت بالایشان معیار اصلی است. برای خوش خوراک ها، هیچ چیز بدتر از این نیست که به شهر جدیدی بفرایند و متوجه شوند غذاهای محلی خوب و دندانگیری در آن وجود ندارد. این مقاله، با معیار قرار دادن راهنمای میشلن، شهرهای معتبر از لحاظ غذایی را معرفی می کند.

بدین ترتیب شهرهایی که بیشترین رستوران های میشلن را دارند رتبه بندی شده اند. رستوران ها براساس کیفیت غذایشان از طرف میشلن یک تا سه ستاره دریافت می کنند.

براساس این تقسیم بندی، ژاپن در رتبه خوبی واقع شده است؛ توکیو به طور میانگین در هر 500 متر یک رستوران میشلن دارد و جمعاً با 229 رستوران در جایگاه اول قرار می گیرد. بنابراین اگر در توکیو بودید به احتمال زیاد رستورانی باکیفیت در چند قدمی تان واقع شده است. اوزاکا، دیگر شهر ژاپن، با داشتن 99 رستوران میشلن جایگاه ژاپن در صدر را محکم تر کرده است. در اوزاکا نیز به طور میانگین در هر سه کیلومتر مربع یک رستوران میشلن واقع شده است.

پاریس، که البته به خاطر غذاهایش در جهان معروف است، با 113 رستوران میشلن رتبه دوم را از آن خود کرده است. قرارگیری لندن در بالای جدول ممکن است بزرگ ترین شگفتی باشد؛ زیرا لندن هیچ گاه به خاطر غذاهایش معروف نبوده اما با داشتن 73 رستوران میشلن جایگاه چهارم را دارد.

از میان شهرهایی که مورد بررسی قرار گرفتند، وین با داشتن تنها 14 رستوران میشلن در رتبه آخر جای گرفت. زوریخ و ژنو هم در نزدیکی آن قرار دارند. می توانید جدول کامل این رتبه بندی را در سایت آلفا ببینید.

البته لازم به ذکر است که رستوران های میشلن اغلب رستوران های گرانی هستند و کسانی که بودجه قابل ملاحظه ای برای غذا در سفر در نظر می گیرند به آنجا می فرایند. اما برخی از این رستوران ها هستند که غذاهایشان زیر 30 دلار است؛ بنابراین اگر خواستید تجربه حضور در رستورانی نسبتاً ارزان با ستاره میشلن را داشته باشید می توانید به این رستوران ها بروید.

منبع: کجارو / matadornetwork.com

به "بیشترین رستوران های میشلن در کدام شهرها قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین رستوران های میشلن در کدام شهرها قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید