ترامپ نتایج نظرسنجی ها در حمایت از استیضاح را جعلی خواند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، دونالد ترامپ اظهار کرد، نظرسنجی هایی که نشان می دهند 49 درصد از مردم آمریکا خواستار استیضاح او هستند، جعلی بوده است و او نظرسنجی های واقعی را در دست دارد.

ترامپ نتایج نظرسنجی ها در حمایت از استیضاح را جعلی خواند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، این نظرسنجی ها که از سوی شبکه فاکس نیوز، پایگاه اینترنتی ام اس ان، شبکه ان بی سی و روزنامه وال استریت ژورنال اجرا شده، نشان می دهند که حدود نیمی از مردم آمریکا اکنون حامی برکناری دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور هستند.

این نظرسنجی ها در میانه تحقیقات استیضاح علیه ترامپ اجرا شده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، ترامپ در مقابل کاخ سفید در خصوص این نظرسنجی گفت: شما نظرسنجی غلطی را مشاهده کرده اید. نظرسنجی واقعی در دست من است. نظرسنجی های سی ان ان جعلی هستند. نظرسنجی های فاکس نیوز همیشه نادرست بوده اند. آن ها باید نیروهای جدیدی را برای نظرسنجی به کار بگیرند.

در دو نظرسنجی مجزا که یکی توسط شبکه فاکس نیوز و دیگری از سوی شبکه ان بی سی با همکاری روزنامه وال استریت ژورنال در اواخر ماه اکتبر اجرا شده اند، 49 درصد از رای دهندگان خواستار استیضاح و برکناری دونالد ترامپ بوده اند.

این در حالی است که در نظرسنجی ان بی سی/وال استریت ژورنال 46 درصد گفته اند، ترامپ باید در جایگاه فعلی خود باقی بماند.

در نظرسنجی های گذشته نیز 43 درصد از رای دهندگان حامی برکناری ترامپ بودند.

نتایج نظرسنجی دیگری که از سوی پایگاه اینترنتی ام اس ان صورت می گیرد و به طور روزانه به روز می شود، در روز یکشنبه نشانگر حمایت 52 درصدی از برکناری ترامپ از ریاست جمهوری در صورت استیضاح او بود.

نتایج ام اس ان که به طور اینترنتی و با بررسی 1500 رای دهنده تصادفی صورت می گیرد، نشان می دهد که در حال حاضر 62 درصد بر این باورند که آمریکا در راستا اشتباهی در حال حرکت است و 55 درصد عملکرد ترامپ را تایید نمی کنند.

نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی شبکه ان بی سی گفته اند، در صورتی که جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری رقیب نهایی ترامپ باشد، به بایدن رای خواهند داد، در حالی که ترامپ حمایت 41 درصد از این شرکت کنندگان را در اختیار داشته است. همچنین نیمی از آنان گفته اند در رقابت ترامپ و الیزابت وارن، دیگر نامزد دموکرات، به وارن رای خواهند داد و 42 درصد گفته اند در رقابت این دو از ترامپ حمایت خواهند کرد.

نظرسنجی فاکس نیوز نشان می دهد که 52 درصد تحقیقات استیضاح علیه ترامپ را قانونی می دانند و 39 درصد معتقدند که این تحقیقات جعلی است.

همچنین 42 درصد از رای دهندگان گفته اند، قانونگذاران باید در صورتی که مدارک کافی را برای استیضاح ترامپ پیدا کردند، فورا او را برکنار کنند اما 43 درصد بر این باورند که باید در انتخابات 2020 درباره ریاست جمهوری ترامپ تصمیم گیری شود.

57 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی عملکرد ترامپ را تایید نکرده اند. این در حالی است که 57 درصد کسانی که مخالف استیضاح ترامپ هستند، گفته اند حتی در صورتی که مدارکی علیه او به دست آید، دیدگاه خود را درباره استیضاح تغییر نخواهند داد.

  • تور چین ارزان

    تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

  • تور ویتنام

    تور ویتنام | برای دیدار از سرزمین زیبای هانوی و شهرهای شگفت انگیز ساحلی با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترامپ نتایج نظرسنجی ها در حمایت از استیضاح را جعلی خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ نتایج نظرسنجی ها در حمایت از استیضاح را جعلی خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید