23 شهر آمریکا برای اعتراضات سراسری علیه ترامپ آماده می شوند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، یک گروه ضد ترامپ خواهان برگزاری اعتراضات سراسری در آمریکا بر علیه رئیس جمهور این کشور شده است.

23 شهر آمریکا برای اعتراضات سراسری علیه ترامپ آماده می شوند

به نقل از خبرگزاری فاکس نیوز، یک گروه ضد ترامپ که سازماندهی بعضی اعتراضات را در آمریکا بر عهده دارد، خواهان تظاهرات سراسری علیه رئیس جمهور این کشور در 23 شهر مختلف شد.

گروه ضد ترامپ مقابل فاشیسم بایستیم با انتشار بیانیه ای خواهان برگزاری تظاهرات سراسری در شیکاگو در روز یکشنبه شد. صد ها معترض آمریکایی عصر شنبه در بعضی مناطق شیکاگو تجمع کردند که تجمع آن ها با همراهی نیرو های پلیس دنبال شد. بعضی معترضان ماسک ترامپ بر صورت داشته و پلاکارد هایی با مضمون ترامپ و پنس همین حالا برکنار شوند، در دست داشتند.

بعضی سخنگویان معترضان اظهار داشتند نمی توانند برای برکناری دولت ترامپ تا ماه نوامبر صبر نمایند.

یکی از سخنگویان این گروه ضد ترامپ اظهار داشت: ما به جهانیان اعلام می کنیم که در حال متحد شدن هستیم، در حال سازماندهی بوده و عزم پایدار داریم. ما در حال تدارک هستیم تا با همه دستاورد های خود مبارزه کنیم. از همین حالا شروع می کنیم و تا زمان حذف رژیم ترامپ و پنس دست برنخواهیم داشت تا برنامه فاشیستی آن ها خاتمه یابد.

او در ادامه اضافه نمود: رئیس جمهور از همان زمان استیضاح خود را فراتر از قانون تلقی نموده است. آنچه او می خواهد آمریکای فاشیست سفیدپوست، رجحان طلبی مسیحی و رجحان طلبی برای مردان است.

این گروه ضد ترامپ در 100 روز اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا سازماندهی تجمعات اعتراضی در شهر های نیویورک، فیلادلفیا و پورتلند را بر عهده داشته اند.

رئیس جمهور آمریکا در سه ماه اخیر پس از شروع اعتراضات ضد نژادپرستی همیشه در نقطه مقابل معترضان ایستاده و بار ها آن ها را تهدید به زندان و سرکوب نموده است. ترامپ بار ها علنا به گارد امنیتی و نیرو های فدرال برای سرکوب معترضان دستور داده است. او معترضان آمریکایی را اراذل و اوباش و اعتراضات آن ها را تروریسم داخلی توصیف می نماید.

تنش های نژادی به ویژه از زمان مرگ جورج فلوید به یکی از چالش های جدی حکومت آمریکا بدل شده است. ترامپ که در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است، به دلیل این بحران به شدت مورد انتقاد است. ترامپ سعی می نماید با شعار اعمال نظم و قانون، آرای بخش های محافظه کار جامعه را کسب کند. ، باشگاه بهترین عینک آفتابی

منبع: ایران آنلاین

به "23 شهر آمریکا برای اعتراضات سراسری علیه ترامپ آماده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 شهر آمریکا برای اعتراضات سراسری علیه ترامپ آماده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید