جای پارک مخصوص در دو خیابان مهم تهران برای موتورسواران ، ساماندهی در منطقه ها دیگر شروع می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک درباره جزییات اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در حاشیه معابر تهران توضیحاتی ارائه داد.

جای پارک مخصوص در دو خیابان مهم تهران برای موتورسواران ، ساماندهی در منطقه ها دیگر شروع می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سید حسین حسینی نژاد با اعلام خبر اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در پیاده رو و معابر، گفت: به صورت آزمایشی چند معبر در منطقه ها مختلف تهران انتخاب شد تا طرح ساماندهی موتورسیکلت ها در آن اجرا گردد که براساس این طرح، خیابان های جمهوری و طالقانی انتخاب شدند و در این معابر فضای پارک خودرو را حذف نموده و با نصب نرده فلزی و خط کشی، محل توقف موتورسیکلت ها را در کنار خیابان معین کردیم.

او اضافه نمود: اجرای این طرح در معابری که به صورت آزمایشی انتخاب شده، سبب شده است که موتورسیکلت ها از سطح پیاده رو پاکسازی شده و بطور منظم در حاشیه معبر مستقر شوند که این کار علاوه بر برقراری نظم باعث افزایش امنیت نیز می گردد.

حسینی نژاد با بیان اینکه از معاونت حمل و نقل 22 منطقه درخواست کردیم که معابرشان را که پتانسیل اجرای این طرح را دارد، معرفی نمایند تا ساماندهی موتورسیکلت ها در دستور کار قرار گیرد، گفت: وقتی برای موتورسیکلت ها جای پارک تعبیه گردد تردد عابرین در پیاده رو تسهیل می گردد و در حاشیه معبر سواره رو، موتورها به صورت منظم پارک می شوند. چرا که بعضا دیده شده در بعضی معابر آنقدر موتور در پیاده رو پارک شده که عابر پیاده ترجیح می دهد که از مسیر سواره رو حرکت کند که این مسئله خطرزا است.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه در این طرح موتورسیکلت ها به جای پیاده رو در حاشیه خیابان آنهم با نظم و ترتیب مستقر می شوند، اضافه نمود: به منطقه ها اعلام نموده ایم که محورهای خود را که مملو از موتورسیکلت است معرفی نمایند تا نسبت به ساماندهی موتورسیکلت ها در همه منطقه ها اقدام کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "جای پارک مخصوص در دو خیابان مهم تهران برای موتورسواران ، ساماندهی در منطقه ها دیگر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای پارک مخصوص در دو خیابان مهم تهران برای موتورسواران ، ساماندهی در منطقه ها دیگر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید