خبر خوش وزیر راه برای متقاضیان مسکن مهر ، بهره برداری 12200 مسکن در هشتگرد و پردیس

به گزارش بهترین عینک آفتابی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره برداری 2200 مسکن در هشتگرد درباره آورده متقاضیان مسکن مهر توضیحاتی ارائه داد.

خبر خوش وزیر راه برای متقاضیان مسکن مهر ، بهره برداری 12200 مسکن در هشتگرد و پردیس

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مهرداد بذرپاش در حاشیه بهره برداری از 2200 واحد مسکن مهر با اعلام این که با همت اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای نو و مدیریت شرکت عمران شهر نو هشتگرد امروز 2200 واحد شامل 666 واحد ویلایی مسکن مهر به بهره برداری رسید اظهار کرد: متقاضیان این پروژه بعضا 10 تا 12 سال منتظر تحویل واحدها بوده اند. با توجه به سیاست دولت در تکمیل پروژه های نیمه تمام این واحدها در مدت کوتاهی تکمیل و تحویل شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی اجرا شده هفته دولت سال آینده مسکن مهر هشتگرد به اتمام می رسد. هفته آینده نیز 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می گردد، در شهر پرند نیز 2500 واحد آماده افتتاح است.

بذرپاش اشاره به آورده متقاضیان مسکن مهر یادآور شد: متقاضیان مسکن مهر بین 40 تا 50 میلیون تومان برای واحدهای خود پرداخت نموده اند که در زمان حاضر این ارقام بسیار متفاوت شده است. برای تامین منابع مالی دولت از منابع در اختیاری تجهیز منابع را انجام می دهد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه آورده متقاضیان مسکن مهر افزایش نمی یابد، گفت: پروژه های نیمه تمام مسکن مهر در قالب نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان می گردد.

بذرپاش بعلاوه با بیان اینکه در 1200 شهر کشور پروژه های ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می گردد، افزود: در شهرهایی هم که زمین اجازه ندهد واحدها را به صورت آپارتمانی خواهیم ساخت.

وی درباره توافق چینی ها برای ساخت مسکن در ایران نیز گفت: اجازه دهید کار جلو برود.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش وزیر راه برای متقاضیان مسکن مهر ، بهره برداری 12200 مسکن در هشتگرد و پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش وزیر راه برای متقاضیان مسکن مهر ، بهره برداری 12200 مسکن در هشتگرد و پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید