داروهای طب سنتی باید زیر نظر پزشک سنتی تجویز و مصرف شود، داوری سنتی هم عوارض دارد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سرپرست نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت گفت: رو های طب سنتی از نظر عوارض مصرف غیر منطقی و هیچ تفاوتی با داروی طب نوین ندارند هر اندازه که این دارو ها می تواند تداخل و عوارض داشته باشند.

داروهای طب سنتی باید زیر نظر پزشک سنتی تجویز و مصرف شود، داوری سنتی هم عوارض دارد

نوشین محمد حسینی سرپرست نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت درگفتگو با خبرنگار اجتماعی بهترین عینک آفتابی، درباره مصرف دارو های گیاهی و طب سنتی نیز گفت: برخی به اشتباه می گویند داروی گیاهی اگر فایده نداشته باشد، ضرر ندارند این غلط است و حتما باید این دارو ها نیز زیر نظر پزشک مصرف شود و از این لحاظ هیچ تفاوتی بین داروی طب سنتی و مدرن وجود ندارد.

محمد حسینی افزود: دارو های طب سنتی از نظر عوارض مصرف غیر منطقی و هیچ تفاوتی با داروی طب نوین ندارند هر اندازه که این دارو ها می تواند تداخل و عوارض داشته باشند دارو های نوین هم می توانند عوارض جانبی داشته باشند، و این دارو ها نیز باید زیر نظر پزشک طب سنتی تجویز شود.

وی ادامه داد: .همانطور که مصرف درست داروهای طب نوین اشاره می کنیم باید مصرف صحیح داروهای سنتی را هم بدانیم، حتما برای درمان پزشک طب سنتی باید شما را معاینه کند و درست و اندازه این داروها را برای شما تجویز کند زیرا مصرف بی رویه هم می تواند آسیب زا باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داروهای طب سنتی باید زیر نظر پزشک سنتی تجویز و مصرف شود، داوری سنتی هم عوارض دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروهای طب سنتی باید زیر نظر پزشک سنتی تجویز و مصرف شود، داوری سنتی هم عوارض دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید