دامغان قهرمان مسابقات آزاد کاراته کشور شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، مهدی فراتی با بیان اینکه لیگ شین دوکیوکوشین و دفاع شخصی در راستای مسابقات آزاد کاراته کشور به مدت یک روز با شرکت 11 تیم از چهار استان در سالن ورزشی دانشگاه دامغان برگزار گردید، تاکید نمود: در سرانجام این مسابقات که امروز برگزار گردید، تیم الف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دامغان، تیم ب باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دامغان و تیم ورزشی تهران، مقام های اول تا سوم تیمی مسابقات را از آن خود کردند.

دامغان قهرمان مسابقات آزاد کاراته کشور شد

وی با بیان اینکه در این مسابقات 70 نفر شرکت کننده از استان های تهران، خراسان رضوی، مازندران و سمنان حضور داشتند، اضافه نمود: برنامه و تمرکز مربیان کاراته دامغان در بخش استعدادیابی در بین بچه ها و نوجوانان است که با هدف آینده نگری، تا کنون اقدامات فراوانی در این راستا در هیأت کاراته صورت گرفته است.

دامغان روز نخست رقابت های والیبال نشسته کشور را با رجحان سپری کرد

در خبری مشابه رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان سمنان نیز گفت: تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان در نخستین مسابقه لیگ دسته یک کشور با نتیجه سه بر یک بر حریف خود پیروز شد.

نعمت الله نعمتی بیان نمود: امروز مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور با حضور شش تیم حاضر در گروه الف شامل شهرداری دامغان، مس رفسنجان، هیأت کردکوی، هیأت بروجن، هیأت بابل و والیبال نشسته شیراز شروع شد.

وی با بیان اینکه در نخستین روز رقابت ها تیم های شهرداری دامغان، والیبال نشسته شیراز و مس رفسنجان بر حریفان خود پیروز شدند، اضافه نمود: تیم شهرداری دامغان توانست تیم آهن آلات سعادت کردکوی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و تیم والیبال نشسته شیراز نیز با نتیجه سه بر صفر هیأت بروجن را از پیش رو برداشت. در بازی دیگر روز نخست رقابت ها، مس رفسنجان نیز سه بر صفر در مقابل جانبازان بابل پیروز شد. در دور دوم رقابت ها، 6 داور کار قضاوت را برعهده دارند و 110 شرکت کننده شامل مربی، سرپرست و بازیکنان در مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان سمنان اعلام نمود: حسین زهرابی به عنوان سرپرست مسابقات، ابراهیم مهرابی ناظر داوری، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته و حسن شاهی دبیر انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان و معلولان به عنوان ناظر بر این دوره از رقابت ها نظارت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دامغان قهرمان مسابقات آزاد کاراته کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامغان قهرمان مسابقات آزاد کاراته کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید