عایدی 22 میلیارد تومانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان از فروش سرویس فیبر نوری

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت:شهرداری اصفهان با حدود 350 کیلومتر کابل فیبر نوری و حدود 300 کیلومتر کانال، ظرفیت بسیاری خوبی را در زمینه زیرساخت های فناوری اطلاعات دارد.

عایدی 22 میلیارد تومانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان از فروش سرویس فیبر نوری

سیدحمیدرضا ابطحی گفت: یکی از اهدافی که سازمان فاوای شهرداری اصفهان در سال های اخیر در دستور کار قرار داده است، کسب عایدی از دارایی های این سازمان خارج از شهرداری است که تأکیدات شهردار اصفهان را نیز به همراه داشته است.

او اضافه کرد: به همین دلیل در ابتدای سال جاری پس از آنالیز های کارشناسی و جلسات متعدد، نخستین قرارداد بزرگ عایدیی خارج از شهرداری با یکی از اپراتور های مخابراتی به امضای مدیران عامل طرفین رسید.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت شبکه فیبر نوری، اعلام کرد: شهرداری با حدود 350 کیلومتر کابل فیبر نوری و حدود 300 کیلومتر کانال، ظرفیت بسیاری خوبی را در زمینه زیرساخت های فناوری اطلاعات دارد.

او تاکید نمود: نزدیک به 220 جعبه در تقاطع های ترافیکی و حدود 100 ساختمان به شبکه فیبر نوری شهرداری اصفهان متصل شده است که این ظرفیت در راستا توسعه است و به مرور افزایش پیدا خواهد نمود.

ابطحی توضیح داد: سازمان فاوا از بدو تأسیس تا به امروز ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به شهرداری اصفهان را به صورت مکانیزه و بر خط بر عهده داشته است و کسب عایدی این سازمان از شهرداری و مجموعه های وابسته بوده است که برای نخستین بار کسب عایدی 22 میلیارد تومان سازمان فاوا از فروش سرویس فیبر نوری را محقق نموده است.

منبع:ایمنا

بهترین عینک آفتابی اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عایدی 22 میلیارد تومانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان از فروش سرویس فیبر نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی 22 میلیارد تومانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان از فروش سرویس فیبر نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید