دوری از مردان غریبه راز 100 ساله شدن یک زن!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، یک زن 100 ساله در صدمین سالگرد تولد خود فاش نموده است که راز زندگی طولانی او دوری از مردان غریبه است.

دوری از مردان غریبه راز 100 ساله شدن یک زن!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، اولیو وسترمن تولد 100 سالگی خود را با یک چای بعد از ظهر در یک خانه سالمندان در شهر چستر انگلیس جشن گرفت.

او گفت که از داشتن چنین عمر طولانی شگفت زده شده است: در واقع نمی توانم باور کنم که اکنون 100 ساله هستم، اما این احساس شگفت انگیزی است.

اولیو تاکید نمود که از صحبت کردن با مردان غریبه بپرهیزید، خوب خواهید شد.

اولیو، اهل یورکشایر اضافه نمود که راز دیگر زندگی طولانی و شاد این است که به سادگی شاد باشید و از زنده بودن راضی باشید و از آنچه دارید حدبیشتر استفاده را ببرید.

این مربی سابق مهد کودک اضافه نمود: در طول سال ها زمان زیادی را صرف کار با بچه ها نموده ام و این مطمئناً به جوان ماندن شما یاری می نماید.

کارکنان خانه سالمندان سنتی را که به وسیله شوهر فقیدش سام، شروع شده بود، ادامه دادند و یک بطری عطر استی لودر به او دادند.

خانم اولیو بعلاوه نامه ای از شاه چارلز دریافت کرد که در آن به او به خاطر داشتن چنین عمر طولانی تبریک گفته است.

اولیو گفت که زندگی پر جنب و جوشی داشته است، زمانی را در سنگاپور گذرانده و سپس با همسرش که در جوانی در کلیسا با او آشنا شده بود به دور جهان سفر نموده است.

وی می گوید: چیزی که من در خصوص او بیشتر دوست داشتم مهربانی او بود و این واقعیت که او همواره سعی می کرد به دیگران یاری کند.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که بیشتر افرادی که یک قرن یا بیشتر زندگی می نمایند، زن هستند، به طوری که 12000 زن بریتانیایی بیش از 100 سال زندگی می نمایند، در حالی که تنها 2700 مرد برای مدت مشابه زندگی می نمایند.

آمار منتشر شده بعلاوه نشان داد که تعداد صد ساله ها از سال 1994 سه برابر شده است.

منبع: فرارو

به "دوری از مردان غریبه راز 100 ساله شدن یک زن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری از مردان غریبه راز 100 ساله شدن یک زن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید