دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ژاپن ، معابدی رویایی در قاب طبیعت

به گزارش بهترین عینک آفتابی، به لطف گستردگی سیستم حمل نقل ژاپن این کشور بهشتی است برای همراه شدن با توریک روزه. می توانید در عرض دو ساعت با سیستم قطار درون شهری از شمال تا جنوب آن را طی کنید و از تماشای ترین جاذبه های گردشگری ژاپن تماشا کنید. اوساکا در این بین به عنوان بزرگترین شهر ژاپن، شهرتی فوق العاده در این کشور دارد. در این میان کیوتو به علت بهره مندی به معابد و عمارت های سلطنتی یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری در ژاپن محسوب می گردد و نقطه ای است رویایی برای گردشگران تور مسافرتی. به این ترتیب چه از مسافرین تور یک روزه باشید چه از علاقمندان به انواع تور طبیعت گردی در ژاپن، می توانید تور مسافرتی فوق العاده را برای بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن تجربه کنید و همیشه این کشور را به عنوان یک بهشت مسلم بر روی زمین به خاطر بیاورید. در ادامه سفری خواهیم داشت به معروف ترین جاذبه های گردشگری ژاپن.

دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ژاپن ، معابدی رویایی در قاب طبیعت

1) معابد و قصرهای کیوتو

می توانید در کمتر از نیم ساعت از اوساکا به کیوتو برسید. البته به شرط آنکه یک بلیت قطار سریع تهیه نموده باشید. این شهر مملو از معابد و آثار تاریخی باستانی است. می توانید اول صبح به این شهر در بین برترین جاذبه های گردشگری ژاپن وارد شوید و با آخرین قطار به هتل محل اقامت خود باز شد.این شهر جز معدود شهرهایی است که از صدمات جنگ دنیای دوم در امان ماند. کیوتو مملو است از معابد فوق العاده خاص و زیبا و قصرهای اشرافی. اگر در قالب تور مسافرتی به این شهر وارد شده اید می توانید از تک تک دقایق خود به برترین نحو بهره ببرید. چرا که همیشه مکانی باستانی و تاریخی در این شهر وجود دارد که بتوانید خودتان را در آن سرگرم کنید و محو زیبایی های آن شوید. کیوتو یکی از بلندترین معابد دنیا را در خود جای داده است. معروف ترین معبد این شهر با نام Kiyomizu Temple در یونسکو به ثبت رسیده و یکی از محبوب ترین تماشای های شهر به شمار میرود. می توان همیشه سیل عظیمی از گردشگران تور مسافرتی را در این شهر دید.

2) Mount Koya

اگر با خودرو 2 ساعت در جهت جنوب اوساکا حرکت کنید. به سایت تفریحی باستانی مونت کویا خواهید رسید. می توانید در این محدوده یکی از معروف ترین محوطه های دینی مذهبی ژاپن را از نزدیک مشاهده کنید.این سایت تاریخی مملو از مجسمه های بودا و معابد فوق العاده است. در حال حاضر این منطقه به عنوان یکی از سایت های مذهبی مورد بازدید عموم مردم از ژاپن قرار می گیرد. از جهت دیگر جذابیت های این سایت به گونه ای است که نمی توان به اوساکا آمد و از این محوطه در قالب تور یک روزه بازدید نکرد.

3) Historic Shirasagi Castle

اگر با خودرو در مسیر شرقی اوساکا حرکت کنید پس از طی کمتر از یک ساعت به بندری فوق العاده زیبا می رسید. هیمیجی یکی از شهرهای تاریخی ژاپن است. می توانید در قالب یک تور یک روزه از قصرهای تاریخی تماشا کنید، تور طبیعت گردی برای گشت گذار در طبیعت فوق العاده اطراف ترتیب دهید و از تور مسافرتی خود نهایت لذت را ببرید. قلعه معروف این شهر در قرن 14 میلادی در این محوطه احداث شد و به وسیله بنیاد یونسکو به ثبت دنیای رسیده است.

منبع: همگردی

به "دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ژاپن ، معابدی رویایی در قاب طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ژاپن ، معابدی رویایی در قاب طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید