رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان که نباید از دست داد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان

رویدادهای بسیار جالبی هستند که هر ساله در آلمان برگزار می شوند. اگر در ماه فوریه قصد سفر به آلمان را دارید، از جشنواره بین المللی فیلم گرفته تا کارناوال هایی که مردم شهر برپا می نمایند، فوریه ماهی عالی برای سفر به آلمان است. به خاطر داشته باشید که در این فصل تعداد کمی به این کشور سفر می نمایند، بنابراین هزینه های شما بسیار پایین می آید و برترین فرصت است تا این رویدادهای مهم را نیز در برنامه سفر خود بگنجانید. در ادامه بعضی از رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان را به شما معرفی می کنیم، تا از سفر خود به آلمان در ماه فوریه نهایت لذت را ببرید.

رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان که نباید از دست داد

1. روزهای موتورسیکلت در هامبورگ

24- 22 فوریه

روزهای موتورسیکلت در هامبورگ(HMT Hamburger Motorrad Tage) از 22 فوریه تا 24 فوریه 2019 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بزرگ برای دوستداران و علاقه مندان به موتورسواری ترتیب داده شده است. روزهای موتورسیکلت رویدادی سنتی است که در ابتدای امسال در هامبورگ اتفاق می افتد. مساحت زمین نمایشگاه 25000 مترمربع است.

در این فستیوال می توانید هواداران موتورسیکلت را از سراسر آلمان و سایر کشورها دیدار کنید. در این نمایشگاه بعلاوه می توانید شاهد آخرین مدل های موتورسیکلت، مجموعه های تازه لباس های موتورسواران و نمایش موتورها باشید. این نمایشگاه برای کسانی که عاشق موتور هستند و فکر می نمایند، نمایش موتورسیکلت ها زیباترین سرگرمی دنیا است، بسیار جالب خواهد بود.

2. کارناوال کلن، دوسلدورف و دیگر شهرهای غربی آلمان

این کارناوال در ساعت 11:11 و در روز یازدهم از ماه یازدهم سال در آلمان آغاز شده است و در حال حاضر در شهرهای کلن، دوسلدورف، و دیگر شهرهای غربی آلمان در حال انجام است. با این حال، این جشنواره 4 ماهه در ماه فوریه به خاتمه می رسد. برای همه کسانی که با این فصل آشنایی ندارند، این سنت ها کاملا عجیب و غریب به نظر می رسد.

هفته جشن ها با وایبرفاستناخت(Weiberfastnacht)، یا پنجشنبه چاق(fat thursday) آغاز می گردد. در این جشن، رسم بر این است که زنان تالار شهر را پر می نمایند، و کراوات مردان را قیچی می نمایند. تمام وقایع این جشن به صورت زنده در تلویزیون نمایش داده می گردد.

برای بقیه هفته ها، جشن ها و راهپیمایی های فراوانی وجود دارد، که گروه های مختلف می توانند به خیابان ها بیایند و در فستیوال شرکت نمایند. بیشتر مردم شهر، لباس های مخصوص و شبیه به هم می پوشند، صورت های خود را رنگ می نمایند و برای برگزاری جشن به خیابان ها می آیند.

بدون شک، بزرگترین شهر برگزاری کارناوال ها، کلن است. جایی که هر هفته بیش از 2 میلیون یورو برای جشن ها هزینه می گردد، و 700.000 شکلات و 300.000 شاخه گل، به تماشاچیان داده می گردد. در برخی از منطقه ها راینلند، به جنبه های مذهبی مراسم توجه بیشتری می نمایند، و عروسکی پوشالی را می سوزانند تا گناهان را در طول دوره کارناوال از محل برگزاری کارناوال دور نمایند.

3. جشنواره بین المللی فیلم برلین

7-17 فوریه

از هالیوود خسته شده اید؟ در پی فیلم های مبتکرانه و جالب توجه هستید؟ می توانید برای تماشای فیلم به یکی از جشنواره های مشهور دنیا، یعنی جشنواره فیلم برلین بروید.

جشنواره فیلم برلین، یکی از مهمترین رویدادهای صنعت فیلم سازی است. این جشنواره 68 ساله از 7 فوریه آغاز می گردد و تا 17 فوریه ادامه خواهد داشت. مثل همواره، در این جشنواره طیف گسترده ای از فیلم ها، از تولیدات مستقل و هنری گرفته تا فیلم های بین المللی به نمایش در می آیند.

هر ساله تعداد زیادی کارشناس، خبرنگار و عاشقان فیلم از سراسر دنیا در این جشنواره شرکت می نمایند. این جشنواره که از سال 1951 برگزار می گردد، یکی از مشهورترین فستیوال های دنیا است. مهمترین جایزه این جشنواره، خرس طلایی است.

این جشنواره با حضور 20.000 هنرپیشه و متخصصان صنعت فیلم سازی از 22 کشور دنیا برگزار می گردد. و انتظار می رود که نیم میلیون شرکت نماینده داشته باشد.

4. فستیوال هنر معاصر ترنس میدیاله

31 ژانویه تا 3 فوریه

فستیوال ترنس میدیاله(Transmediale) هر سال برگزار می گردد و در رابطه با هنر معاصر و فرهنگ دیجیتال است. این فستیوال از سال 1988 در حال برگزاری است. بعد ها نام فستیوال فیلم ویدئویی را به آن دادند. این رویداد ترکیبی منحصر به فرد از مفاهیم فرهنگ، فن آوری و هنر است. برنامه های نمایشگاه شامل، تاسیسات سمعی و بصری، فیلم و هنر معاصر است. بعلاوه در طول برگزاری این نمایشگاه، کارگاه ها و گروه های بحث نیز تشکیل می گردد. و فرصتی است تا هنرمندان با استعداد با ارائه سخنرانی، اجرا، و بحث و گفتگو، بیشتر با یکدیگر آشنا شوند. محل برگزاری این فستیوال شهر برلین است.

5. نمایشگاه سرگرمی و گردشگری مونیخ

20-24 فوریه

نمایشگاه سرگرمی و گردشگری یا به اختصار F.RE.E، نمایشگاه محبوب سرگرمی و گردشگری است که در مونیخ برگزار می گردد. این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه گردشگری در باواریا محسوب می گردد. در این نمایشگاه بسیاری از دوستداران گردشگری می توانند علاقه مندی های خود را پیدا نمایند. این نمایشگاه از سال 1970 برگزار می گردد. در نمایشگاه سرگرمی و گردشگری، شرکت های مسافرتی، هتلداران و ریزورت داران شرکت می نمایند. بسیاری از گردشگران ورزش را یکی از پیش نیازهای اساسی برای لذت بردن از سفر خود می دانند. در این نمایشگاه بسیاری از تجهیزات برای موج سواری، رانندگی، ماهیگیری و ورزش های دیگر وجود دارد. ساعت برگزاری نمایشگاه گردشگری مونیخ از 10 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد.

منبع: فلای تودی

به "رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان که نباید از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان که نباید از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید