ساماندهی نظام مالیاتی زمینه ساز توسعه و آبادانی

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرگزاری خبرنگاران- رییس کل سازمان امورمالیاتی کشوراظهار داشت: ساماندهی نظام مالیاتی ازجمله ساماندهی پرداخت ها و معافیت ها، موجب تامین مطلوب درآمدهای پایدار و عامل مهمی برای یاری به تحول و رونق مالی است.

ساماندهی نظام مالیاتی زمینه ساز توسعه و آبادانی

به گزارش بهترین عینک آفتابی ، دکترداود منظور معاون وزیر امور مالی و دارایی و رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم افتتاحیه کارخانه فروآلیاژ شهرستان اسلام آباد غرب گفت: امروز با همت و مقاومت ستودنی مردم و بخش های مالی از گردنه فشارهای مالی ناشی از تحریم ها به خوبی عبور نموده ایم و به زودی شاهد رونق، شکوفایی، اشتغالزایی، رشد سرمایه گذاری و کاهش تورم در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های مسئولان ارشد در حوزه تحول آفرینی و رشد مالی اضافه نمود: مقاومت ها و کوشش تولیدگران و دست اندرکاران حوزه های مالی نشان می دهد راستا توسعه در کشور به خوبی در حال طی شدن است و در سال آینده فرایند توسعه در کشور شتاب خواهد گرفت.

دکتر منظور شرایط مالی پیش رو را زمینه ساز جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور دانست و تاکیدکرد: خوشبختانه قانون جذب سرمایه گذاری خارجی یکی ازمترقی ترین قوانین است که در آن حمایت های خوبی برای جذب سرمایه گذاردر نظر گرفته شده است.

معاون وزیر امور مالی و دارایی ابراز امیدواری کردبا فعالیت ها و کوشش های بی دریغ دولت سیزدهم راستا توسعه و آبادانی کشور، از جمله منطقه مهم کرمانشاه و اسلام آباد غرب تسریع گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ساماندهی نظام مالیاتی زمینه ساز توسعه و آبادانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی نظام مالیاتی زمینه ساز توسعه و آبادانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید