ستاره نو کهکشان سامسونگ لو رفت، عکس

به گزارش بهترین عینک آفتابی، زومیت نوشت: تبلت پرچم دار گلکسی تب S9 سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد 2023 رونمایی خواهد شد؛ اما پیش از رونمایی مشخصات فنی این تبلت فاش شده است.

ستاره نو کهکشان سامسونگ لو رفت، عکس

احتمالاً در رویداد گلکسی آنپکد 2023، علاوه بر گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5، تبلت پرچم دار تازه سامسونگ نیز رونمایی خواهد شد. شایعه شده است که تبلت های تازه این شرکت در سه مدل گلکسی تب S9 و گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا معرفی شوند.

در جدول زیر، فهرستی از مشخصات تبلت گلکسی تب S9 اولترا آمده که بنچمارک گیک بنچ آن را منتشر کرده است. این فهرست برخی از معیارهای اساسی این تبلت ازجمله پردازنده و رم و سیستم عامل را افشا می کند.

بنچمارک گیک بنچ برای تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا

همان طورکه در جدول مشاهده می کنید، پردازنده تبلت اس 9 سامسونگ از یک هسته اصلی با فرکانس 3.38 گیگاهرتز و چهار هسته میانی با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و سه هسته کم مصرف با فرکانس 2.02 گیگاهرتز تشکیل شده است.

براساس این اطلاعات، می توان پیش بینی کرد که گلکسی تب اس 9 اولترا همچون گلکسی سری اس 23 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد.

از دیگر ویژگی های مهم تبلت پرچم دار تازه سامسونگ که در فهرست گیک بنچ افشا شده است، می توان به رم 8 یا 12 یا 16 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 13 و بلوتوث 5.1 اشاره کرد. باتری این دستگاه نیز 11,200 میلی آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 واتی خواهد بود.

متأسفانه فعلاً اطلاعات دقیقی از ظرفیت حافظه ذخیره سازی این تبلت وجود ندارد؛ اما به طورمنطقی انتظار می رود مانند گلکسی تب اس 8 اولترا، یعنی 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت باشد.

بررسی های قبلی نشان می دهند که طراحی قسمت پشت تبلت گلکسی تب S9 تغییرات کوچکی خواهد کرد و بیشتر به آن دسته از گوشی های سامسونگ شباهت دارد که امسال عرضه شده اند. در قسمت جلو تبلت، همان طورکه معمولاً در سایر محصولات سامسونگ به چشم می خورد، از نمایشگر امولد 14.6 اینچ با رزولوشن 2960 در 1848 پیکسل و فرکانس نوسازی 120 هرتز استفاده خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ستاره نو کهکشان سامسونگ لو رفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره نو کهکشان سامسونگ لو رفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید