سیستم عامل تازه شیائومی برای گوشی های پایین رده

به گزارش بهترین عینک آفتابی، احتمالا گوشی Poco C40 اولین گوشی هوشمندی باشد که با رابط کاربری MIUI Go عرضه می گردد.

سیستم عامل تازه شیائومی برای گوشی های پایین رده

به گزارش بهترین عینک آفتابی، به نظر می رسد یک گوشی هوشمند پایین رده شرکت پوکو به نام POCO C40 در حال تکمیل است. گفته می گردد که این گوشی از یک پردازنده غیر از محصولات دو برند معتبر Qualcomm و MediaTek استفاده کند. بعلاوه پیش بینی می گردد گوشی پوکو C40 دارای سیستم عامل MIUI Go است که انتظار می رود مبتنی بر Android Go باشد.

چنان که می دانید سیستم عامل اندروید گو (Android Go) یا اندروید نسخه گو، نسخه جدیدی از اندروید است که در سال 2017 معرفی گردید. اندروید گو برای اجرا در گوشی های هوشمند سطح پایین طراحی شده است. این سیستم عامل برای منطقه ها کم عایدی و در حال توسعه که دستگاه های دارای پردازنده ضعیف و حافظه رم پایین در آن ها عمومیت دارند، مناسب است. اندروید گو فضای کمتری نسبت به نسخه معمولی اندروید اشغال می نماید و به گوشی های هوشمندی که فضای کمی دارند این فرصت را می دهد تا برنامه های بیشتری داشته باشند.

اخیراً یک گوشی پایین رده از شرکت POCO به نام POCO C40 با شماره مدل C3QP در وبسایت FCC ظاهر شده است. در ابتدا تصور می شد که این گوشی به Redmi 10C تغییر نام داده است. با این حال، گزارشی از XDA Developers نشان می دهد که این یک گوشی کاملاً فرق دارد. گفته می گردد گوشی POCO C40 از چیپست کمتر شناخته شده ای به نام JR510 بهره می برد و ممکن است روی نسخه ای از MIUI به نام MIUI Go اجرا گردد.

این گزارش بعلاوه بیان می نماید که MIUI Go احتمالا مبتنی بر Android Go Edition باشد، که خود نسخه ای ساده از سیستم عاملی است که برای اجرای برنامه های پرقدرت در گوشی های ارزان و سطح پایین تر با حافظه و قدرت پردازش کمتر ساخته شده است. وجود چنین نسخه ای از MIUI زمانی مشاهده شد که گزینه ای به نام IS-MIUI-GO-VERSION به سیستم عامل MIUI اضافه شد. این گزینه خاص درست در کنار گزینه موجود به نام IS-MIUI-LITE-VERSION ظاهر شد که شیائومی از آن برای محدود یا غیرفعال کردن بعضی ویژگی ها در نرم افزار خود، مانند Game Turbo، در دستگاه های کم مصرف و ارزان که کمتر از 4 گیگابایت رم دارند، استفاده می نماید.

این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر می توانیم منتشر کنیم. هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه گوشی POCO C24 وجود ندارد. با این حال، این اولین باری نیست که یک برند تغییرات جدیدی روی نسخه ای از رابط کاربری سفارشی خود انجام می دهد. چند ماه پیش، شرکت ریلمی گوشی C21Y را با Realme UI R Edition مبتنی بر اندروید 11 معرفی کرد. این رابط کاربری فاقد ویژگی های مختلف سفارشی سازی و دارای ظاهری مانند اندروید بود. به طور مشابه، جانشین C21Y، یعنی Realme C31 که اخیرا راه اندازی شده است نیز با نسخه ویژه Realme UI عرضه می گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "سیستم عامل تازه شیائومی برای گوشی های پایین رده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم عامل تازه شیائومی برای گوشی های پایین رده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید