دلیل تغییر چهره سارا همتی، بازیگر سریال شرایط سفید چیست؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سه روز قبل بود که مراسم اکران فیلم بی صدا حلزون با حضور هانیه توسلی و محسن کیایی برگزار گردید. مراسمی که سارا همتی، بازیگر سریال شرایط سفید به عنوان مهمان و با چهره ای نگران کننده در آن حضور پیدا کرد. اما حضور متفاوت او باعث شد که ویدیوی او در این مراسم دست به دست می گردد و با سوال های پرتکرار مردم روبرو شده است.

دلیل تغییر چهره سارا همتی، بازیگر سریال شرایط سفید چیست؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در این ویدیو سارا همتی با چهره ای بیمار گونه دیده می گردد. مو های سر، پلک و ابروهایش ریخته است. نسبت به گذشته لاغرتر به نظر می رسد، اما در مجموع روحیه خود را حفظ نموده و به شکلی عکس العمل نشان می دهد که این تغییرات تازه خیلی به چشم نیاید.

اما در واقع او 15 هفته قبل در صفحه اینستاگرام اش تایید کرد که به بیماری سرطان مبتلا شده است. اما تاکید نمود که در حال مبارزه با این بیماری استو در برابرش تسلیم نمی گردد.

او در آخرین تصویری که حدود سه ماه قبل در صفحه خود منتشر نموده است، نشان می دهد که در بیمارستان بستری شده است. حالا هم حضورش در مراسم اکران فیلم بی صدا حلزون این نوید را می دهد که شرایط سلامتی او رو بهبودی است. اما با این وجود هنوز سارا همتی توضیحی درباره آخرین شرایط درمان و سلامتی خود ارائه نداده است.

منبع: فرارو

به "دلیل تغییر چهره سارا همتی، بازیگر سریال شرایط سفید چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تغییر چهره سارا همتی، بازیگر سریال شرایط سفید چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید