فضانوردی نوجوانان با کتاب خداحافظ عمو میر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، کتاب خداحافظ عمو میر به نویسندگی حمید نوایی لواسانی از مجموعه داستان هایی از تاریخ علم معاصر منتشر شد.

فضانوردی نوجوانان با کتاب خداحافظ عمو میر

خداحافظ عمو میر به نویسندگی حمید نوایی لواسانی و با تصویرگری ریحانه آل شیخ، کتاب نو انتشارات کانون پرورش فکری است که در قالبی داستانی سرنوشت ایستگاه فضایی میر و تاثیر آن در پیشرفت علم را برای نوجوانان 12 سال به بالا (گروه سنی نونگاه) روایت می نماید.

در خلاصه این کتاب آمده است: بشر در زندگی چند هزارساله بر روی سیاره زمین با قدرت تخیل و توانایی کنجکاوی و پرسشگری توانسته قوانین طبیعت را بشناسد و زندگی خود را تغییر دهد. شکافتن اتم و فهم کارکرد آن، آشکارسازی ژن ها و نقش آن ها در هسته سلول زنده، ابداع رایانه ها و هوش مصنوعی و نیز سفر به آسمان و فضای بیکران از مهم ترین دستاورد های دانشمندان در صد سال اخیر بوده است. این فناوری های علوم نو توانسته شکل زندگی امروز ما را نسبت به گذشته به کلی تغییر دهد و رؤیا های مجذوب کننده و حیرت انگیزی برای ساخت دنیای پیش روی ما فراهم کند.

داستان هایی از تاریخ معاصر بینش علمی بچه ها و نوجوانان را رشد می دهد و دریچه تازه و شگفت انگیزی به تخیل و کنجکاوی آنان باز می نماید تا بتوانند با خودباوری و خلاقیت، نقش آفرین فردایی بهتر باشند

بهترین عینک آفتابی فرهنگی هنری سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فضانوردی نوجوانان با کتاب خداحافظ عمو میر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضانوردی نوجوانان با کتاب خداحافظ عمو میر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید