فیلم های مورد علاقه بروس ویلیس (از جمله فیلم ترسناک محبوبش)

به گزارش بهترین عینک آفتابی، بروس ویلیس یکی از ستارگان برجسته سینما است و در پرسش و پاسخی در سال 2007، در خصوص آثار محبوبش (از جمله ترسناک ترین آن ها) صحبت کرد.

فیلم های مورد علاقه بروس ویلیس (از جمله فیلم ترسناک محبوبش)

ویلیس ده ها سال است که جزو بازیگران اصلی هالیوود است، اگرچه امروزه پروژه های او آن قدرها که در گذشته مشهور بودند، مورد توجه قرار نمی گیرند. با این حال، هواداران او هنوز آثارش را دنبال می نمایند و احتمالا تا زمانی که او بازیگری را ادامه دهد، در کنار ویلیس خواهند بود. این هنرپیشه بیشتر به خاطر بازی های اکشن خود مشهور است که معروف ترین آن ها، نقش جان مک کلین در فرانچایز جان سخت است.

ویلیس برای اولین بار به اسم یکی از بازیگران اصلی سریال درام تلویزیونی مهتابی دیده شد که قابل توجه است، زیرا نشان می دهد او در خارج از حوزه اکشن هم فعالیت خوبی داشته است. او در فیلم های کمدی پرفروشی مانند نگاه کن چه کسی صحبت می نماید، فیلم های ترسناکی مانند حس ششم، داستان های علمی تخیلی مانند 12 میمون و هر فیلمی که فکرش را بکنید بازی نموده است. مانند بسیاری دیگر از بازیگران، ویلیس هم از بین فیلم هایی که در آن ها حضور نداشته است، آثار مورد علاقه و محبوب خود را دارد.

فیلم ها شاید محبوب ترین نوع هنر در تاریخ باشند و هر فردی، سبک مورد علاقه خود را دارد و از آن لذت می برد و ابرقهرمان مورد علاقه ام نایت شیامالان (بروس ویلیس) هم از این قاعده مستثنی نیست.

به گفته ویلیس، فیلم های زیر، آثار مورد علاقه او هستند که حداقل سه تا پنج بار در سال آن ها را دیدن می نماید. او در ابتدا قرار بود 5 یا 6 فیلم محبوبش را نام ببرد اما طبق معمول، پا را فراتر گذاشت و فیلم های بیشتری را معرفی کرد. آثار محبوب او، فیلم هایی کلاسیک و تحسین شده هستند، از جمله دکتر استرنج لاو استنلی کوبریک، پدرخوانده 1 و 2، اسپارتاکوس، پل رودخانه کوای، بولیت، فرار عظیم، در بارانداز، آخرین تصویر نمایش و پاتن.

بروس ویلیس علاقه زیادی به مارتین اسکورسیزی دارد و از راننده تاکسی، رفقای خوب و گاو خشمگین در بین فیلم های مورد علاقه اش نام برد. ویلیس هم چنین عاشق سگ های انباری کوئنتین تارانتینو است و خودش در فیلم داستان عامه پسند این کارگردان بازی نموده است. او در ژانر ترسناک، بیگانه (1979) ریدلی اسکات را انتخاب کرد که بعضی آن را عظیم ترین ترکیب ژانرهای ترسناک و علمی تخیلی می دانند. ای کاش ویلیس در دنباله بیگانه، در کنار سیگورنی ویور ظاهر می شد، زیرا سبک بازی او، کاملا مناسب آن داستان بود. در آخر او اعلام کرد که فیلم 300 زک اسنایدر را هم دوست دارد که در زمان ضبط این مصاحبه، به تازگی اکران شده بود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم های مورد علاقه بروس ویلیس (از جمله فیلم ترسناک محبوبش)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های مورد علاقه بروس ویلیس (از جمله فیلم ترسناک محبوبش)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید