نشست سیاست های اجرایی طرح های فصلی برگزار می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی ، با گذشت 6 سال از شروع طرح های حمایتی و برگزاری 16 دوره طرح، به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، خبرنگاران براساس رسالت نقد و گفت و گو، سلسله نشست های تخصصی با هدف آنالیز ابعاد مختلف این رویداد از نظر اجرا، اثر گذاری مالی، حمایتی و آینده طرح های حمایتی را برگزار می نماید.

نشست سیاست های اجرایی طرح های فصلی برگزار می گردد

سومین نشست از سلسله نشست های ایبنا، دوشنبه (10 خردادماه) با عنوان سیاست های اجرایی طرح های فصلی ساعت 10 در اتاق گفت و گوی بهترین عینک آفتابی برگزار می گردد.

در این نشست، آزاده نظر بلند، مهدی حسین زادگان، محمد یراقچی، نیایش سرامی، مدیر نشر باد به عنوان کارشناس حضور دارند.

شرکت در وبینارها

با توجه به تکثر نظرات و نقدها احتاقتصادی نزد اهالی نشر و کارشناسان این حوزه، نشست ها در فضای وبیناری قابل دسترسی به صورت برخط برگزار می شوند و علاقه مندان می توانند نظرات خود را حول محورهای مربوطه، اظهار نمایند.

علاقه مندان می توانند در زمان معین شده برای هر نشست، به وسیله آدرس زیر در وبینارهای تخصصی بهترین عینک آفتابی، شرکت نمایند:

https://www.skyroom.online/ch/hadi-hir/book-ibna

نخستین نشست

نخستین نشست از سلسله نشست های ایبنا، شنبه (8 خرداد ماه) با عنوان آنالیز تاثیرات طرح های فصلی بر گردش اقتصادی صنعت نشر با حضور علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید تیموری، مدیر کتاب فروشی های زنجیره ای نشر چشمه و امیر حسین متولی، مدیر انتشارات هوپا برگزار گردید.

دومین نشست از سلسله نشست های ایبنا، یکشنبه(9 خرداد ماه) اهمیت طرح های فصلی در حمایت و احیای کتاب فروشی ها با حضور ابراهیم فرازمند، مدیرکتاب فروشی فرازمند و محمد اسماعیل عبادتی، مدیر اجرایی کتاب فروشی نوک مدادی حضور داشتند.

نخستین دوره طرح های حمایتی با عنوان کتاب فروشی به وسعت ایران همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب برگزار گردید. هدف از برگزاری طرح های حمایتی، تقویت کتاب فروشی ها به ویژه کتاب فروشی های کوچک در سراسر کشور معین شده است.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 16 طرح گذشته، بیش از 266 میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری طرح تخصیص داده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نشست سیاست های اجرایی طرح های فصلی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سیاست های اجرایی طرح های فصلی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید