نماینده مجلس: گزارش پرونده قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر جمع بندی می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: گزارش پرونده مربوط به قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر جمه بندی و برای تصمیم گیری به صحن کمیسیون اصل 90 ارائه خواهد شد.

نماینده مجلس: گزارش پرونده قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر جمع بندی می گردد

سیدنظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلسی شورای اسلامی در گفت و گو با فارس، گفت: جلسه رسیدگی به شکایت واصله درباره قرارداد مربی سابق تیم ملی فوتبال ملی کشورمان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال و سرپرست فعلی و اعضای هیئت مدیره این فدراسیون برگزار گردید.

وی با بیان اینکه این جلسه در سطح کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 برگزار گردید، اضافه کرد: در این جلسه علاوه بر اعضای کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 تعداد دیگری از اعضای کمیسیون و نیز تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی و همچنین رئیس فراکسیون ورزش مجلس حضور داشتند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز مباحث مختلفی مطرح شد اما درباره این پفراینده به جمع بندی نرسیدیم و بنا شد تا جلساتی با حضور نمایندگان وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 برگزار گردد و نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

موسوی اعلام کرد: گزارش مربوط به پفراینده قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 جمع بندی و به صحن کمیسیون ارائه خواهد شد تا تصمیم گیری نهایی در خصوص آن انجام گردد.

وی اضافه کرد: چنانچه تخلفی در فرایند رسیدگی به پفراینده احراز گردد موضوع برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد و در صورت تشخیص هیئت رئیسه مجلس گزارش مربوط به قرارداد ویلموتس در صحن علنی مجلس قرائت می گردد.

منبع: فرارو

به "نماینده مجلس: گزارش پرونده قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر جمع بندی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: گزارش پرونده قرارداد ویلموتس تا دو هفته دیگر جمع بندی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید