واگذاری 45 محدوده اکتشافی و معدنی به سرمایه گذاران در کردستان

به گزارش بهترین عینک آفتابی، معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: این اداره کل به زودی 45 محدوده اکتشافی و معدنی در کردستان را به سرمایه گذاران واگذار می نماید.

واگذاری 45 محدوده اکتشافی و معدنی به سرمایه گذاران در کردستان

مهدی سیفی باغی خانی گفت: با توجه به برنامه زمانبندی ابلاغی کشور، مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده های اکتشافی و معدنی به وسیله مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و اقتصادی لازم واگذار می گردد.

او اضافه نمود: 45 معدن و محدوده معدنی به وسیله سامانه www.setadiran.ir برای مزایده اعلام شده که 33 فقره آن در حوزه پروانه بهره برداری، 12 فقره در حوزه گواهی کشف، 10 فقره در حوزه محدوده پروانه اکتشاف و 3 فقره نیز در حوزه درخواست اکتشاف بوده و به متقاضیان واجد شرایط واگذار می گردد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: این معادن و محدوده معدنی در نقاط مختلف استان پراکنده است.

سیفی باغی خانی ادامه داد: مواد معدنی این معادن شامل تمامی گروه ها از جمله شن و ماسه، سنگ لاشه، سنگ آهک و گج، خاک های صنعتی، سنگ های تزئینی و مواد معدنی فلزی است.

او یادآور شد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات، دریافت اسناد و فهرست موضوع مزایده از تاریخ 30 مهر ماه جاری به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و در صورت تغییر زمانبندی مزایده مراتب متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

بهترین عینک آفتابی کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واگذاری 45 محدوده اکتشافی و معدنی به سرمایه گذاران در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 45 محدوده اکتشافی و معدنی به سرمایه گذاران در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید