وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی ایرلاین های داخلی دارد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی ایرلاین های داخلی دارد.

وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی ایرلاین های داخلی دارد

حسین مذنب درباره ورود ایرلاین های خارجی به برقراری پروازهای مسیرهای داخلی و ابهامات قانونی این موضوع گفت: راهکارهای قانونی این اقدام و انجام برخی از پروازهای داخلی از طریق ایرلاین های خارجی پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای تنبیه شرکت های هواپیمای داخلی برای گرانفروشی های غیر قانونی اخیر بوده ، تاکید کرد: به هر حال مالکان ایرلاین های داخلی باید بدانند که وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی دارد.

مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی درباره اینکه چرا پس از موقوف الاجرا شدن رای دیوان عدالت اداری نسبت به تغییر قیمت بلیت هواپیما، نرخ ها کاهش پیدا نکرد و تنها دو ایرلاین دامنه مصوب قیمت ها را رعایت می کنند، گفت: با اتفاقات و تصمیمات تازه در سازمان هواپیمایی کشوری رویه ایرلاین ها هم تغییر می کند. سیاست های تازه دولت در خصوص عرضه و فروش بلیت هواپیما وارد به زودی به اجرا می رسد.

مذنب ادامه داد: اگر قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد، باید در چارچوب قانون باشد و با تصمیمات شخصی اجازه افزایش قیمت ها را نمی دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در کمتر از یک ماه خاتمه سال و آستانه نوروز قیمت بلیت هواپیما به صورت قانونی گران شود، اضافه کرد: هیچ افزایش قیمتی مصوب نشده و اگر قرار بر افزایش قیمت بلیت هواپیما باشد، این تصمیم باید در شورای عالی هواپیمایی اتخاذ و تصویب شود.

منبع: همگردی

به "وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی ایرلاین های داخلی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی ایرلاین های داخلی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید