چطور در حراج یلدا فروش آنلاین بیشتری داشته باشیم؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، با همکاری سه شرکت پادرو، زیتل و ابرآروان زیرساخت های لازم برای افزایش و رشد دوباره خریدهای اینترنتی در ایام قرنطینه آذرماه سال99 فراهم شد. این سه شرکت با هدف ایجاد زیرساخت های لازم برای همه فروشنده ها و فروشگاه های آنلاین سعی دارند، رشد فروش آنلاین در ایران را تسریع ببخشند. از 7تا30 آذرماه به دلیل هم زمانی دو جشنواره عظیم بلک فرایدی و یلدا با قرنطینه سراسری در تهران، احتیاج فروشگاه های آنلاین به خدمات و زیرساخت های بهتر برای خدمت رسانی به مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

چطور در حراج یلدا فروش آنلاین بیشتری داشته باشیم؟

پادرو اولین بازار اینترنتی شرکت های پستی، در این ایام فرصتی را برای همه فروشندگان آنلاین فراهم نموده است تا بتوانند سفارش خریداران آنلاین را در ایام محدودیت و قرنطینه با قیمت 7هزار تومان از تهران به سراسر ایران ارسال نمایند. پادرو با شرکت های عظیم پستی همکاری دارد و از دو طریق API و ثبت سفارش انبوه به وسیله رابط کاربری می تواند به بهبود و سرعت ارسال سفارش ها یاری کند.

در کنار پادرو شرکت ابرآروان که تنها ارائه نماینده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران است، نیز اعتباری 250هزار تومانی برای فروشگاه های آنلاینی که در این ایام به زیرساخت بهتر و باکیفیت تری برای فعالیت احتیاج دارند؛ درنظر گرفته است. ابرآروان در حال حاضر با یاری ده محصول ابری مختلف مثل CDN، سرور ابری، پلتفرم صوتی و ویدویی، فضای ذخیره سازی ابری و پلتفرم پخش زنده به بیش از 40 هزار وب سایت و کسب وکار آنلاین عظیم و کوچک خدمات ارائه می دهد. فروشگاه های آنلاین با استفاده از سرویس های مختلف ابری آروان می توانند وب سایت شان را سریع تر و امن تر نمایند و در کمتر از یک دقیقه سرور مجازی خود را داشته باشند.

زیتل هم به عنوان یکی از سرویس دهندگان باکیفیت اینترنت در تهران یک تخفیف 25درصدی را برای اینترنت سازمانی، کارکنان فروشگاه های آنلاین که دورکار هستند و از منزل کار می نمایند منظور نموده است. متقاضیانی که از این بسته استثنایی یعنی خدمات پادرو، زیتل و ابرآروان استفاده نمایند می توانند در اولویت نصب و راه اندازی شرکت زیتل باشند.

با آغاز محدودیت های دوباره به دلیل فراگیر شدن کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری، بسیاری از کسب وکارها به ناچار مغازه ها و فروشگاه های خود را تعطیل نموده اند ولی این شرایط فرصتی را برای پلتفرم های آنلاین فراهم نموده تا مردم بتوانند در این ایام نیز خرید نمایند. طبق آمار منتشر شده در بهار 99 و همزمان با آغاز محدودیت های کرونایی، تراکنش های اینترنتی و آنلاین 229درصد افزایش پیدا کرد.در این ایام تراکنش های خرید آنلاین از 316 میلیون تراکنش در 4 ماهه 98 به 472 میلیون تراکنش در امسال رسیده است که 49.3 درصد افزایش را نشان می دهد.

به نظر می رسد با ادامه محدودیت ها احتیاج مردم به خرید آنلاین افزایش پیدا کند و در کنار آن فروشگاه های آنلاین نیز ناچار به افزایش ظرفیت و بهبود زیرساخت های خود خواهند بود. کمپین از حالا تا یلدا از هفتم تا سی ام آذرماه این فرصت را در اختیار فروشگاه های آنلاین قرار می دهد تا بتوانند برای خدمت رسانیِ بهتر به مردم از این بسته استثنایی استفاده نمایند.

منبع: فرارو

به "چطور در حراج یلدا فروش آنلاین بیشتری داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در حراج یلدا فروش آنلاین بیشتری داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید