کاراته قهرمانی آسیا ، کوشش صادقی و شهرجردی برای کسب نشان برنز

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی 2021 در دو بخش کاتا و کومیته از 27 آذر تا اول دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

کاراته قهرمانی آسیا ، کوشش صادقی و شهرجردی برای کسب نشان برنز

به گزارش گروه ورزشی بهترین عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در رده های سنی(نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

در شروع روز سوم رقابت ها، ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی دو کاتارو تیم بزرگسالان با نهاده شدن در جایگاه دوم گروه خود راهی ملاقات رده بندی شدند و روز چهارشنبه باید برای کسب نشان برنز کوشش نمایند.

در رقابت های کاتای انفرادی زنان، فاطمه صادقی در رقابت های با سه کاتاروی دیگر با کسب 23.34 امتیاز پایین تر از پوتری اپریلا از اندونزی که 23.68 امتیاز کسب کرد، در جایگاه دوم نهاده شد و از راهیابی به ملاقات نهایی بازماند. در جدول این گروه نمایندگان ویتنام و مالزی در جایگاه های سوم و چهارم نهاده شدند.

بعلاوه در کاتای انفرادی مردان نیز ابوالفضل شهرجردی با نمایندگان اندونزی، کویت و مالزی در یک گروه نهاده شد و با کسب 24.80 امتیاز پایین تر از زارستا یودا از اندونزی که 25.28 امتیاز را کسب کرد، دوم شد و او نیز به ملاقات رده بندی رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاراته قهرمانی آسیا ، کوشش صادقی و شهرجردی برای کسب نشان برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی آسیا ، کوشش صادقی و شهرجردی برای کسب نشان برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید