کانون های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، جشنواره کانون های دانشجویی برتر هلال احمر وزارت بهداشت با معرفی نتایج نهایی و معرفی کانون های برتر به کار خود سرانجام داد.

کانون های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند

به گزارش گروه دانشگاه بهترین عینک آفتابی، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، محسن پیغمبری دبیر اجرایی جشنواره انتخاب کانون های برتر دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: 41 کانون از مجمع کانون های هلال احمر وزارت بهداشت در این جشنواره شرکت نموده و آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی اضافه نمود: مطابق شیوه نامه جشنواره آثار در دو مرحله ارزیابی شد و پس از خاتمه ارزیابی مرحله اول و اعلام اولیه نتایج، هشت کانون دانشجویی برتر توانستند نیمی از امتیازات را به دست آورند.

پیغمبری افزود: با خاتمه مرحله اول بلافاصله داوران در مرحله دوم به فعالیت پرداختند. داوران این دوره ترکیبی از نمایندگان سازمان جوانان هلال احمر، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و نماینده ای از شورای مرکزی مجمع تخصصی هلال احمر وزارت بودند که با آنالیز و ارزیابی دقیق مستندات اسامی کانون های برگزیده نهایی را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دادند.

وی اعلام کرد: این جشنواره به همت اداره کل کانون های فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و با هدف انگیزه بخشی به فعالیت های فرهنگی و معرفی نمونه های برتر و ارزش گذاری دبیران برجسته کانون های دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت و کوشش برای معرفی دبیران و کانون های کوشا و فعال در سطح ملی به صورت مجازی برگزار گردید.

دبیر اجرایی جشنواره انتخاب کانون های برتر دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت یادآور شد: کانون های برتر دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اراک، دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه علوم پزشکی کاشان سه کانون برگزیده نهایی این جشنواره هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کانون های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید