کره شمالی و بازگشت تبلیغات سلاح های هسته ای

به گزارش بهترین عینک آفتابی، پس از آنکه کره شمالی هفته گذشته قانون حمله هسته ای پیشگیرانه را تصویب کرد، پیونگ یانگ با رونمایی از پوستر های تبلیغاتی که موشک های بالستیک با کلاهک هسته ای خود را برای اولین بار در سال های اخیر نشان می دهد، مجدداً بر این تغییر تأکید کرد.

کره شمالی و بازگشت تبلیغات سلاح های هسته ای

به گزارش بهترین عینک آفتابی، این پوستر ها که به وسیله خبرگزاری دولتی KCNA منتشر شده است، تعدادی از جدیدترین موشک های کره شمالی از جمله موشک های بالستیک قاره پیما Hwasong-15 و Hwasong-17 - یا ICBM را نشان می دهد.

در سال 2018، کره شمالی بسیاری از پوستر های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران دنیا ملاقات کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال 2019 متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.

هفته گذشته، رسانه های دولتی گزارش دادند که پیونگ یانگ حق استفاده از حملات هسته ای پیشگیرانه را برای محافظت از خود تصویب نموده است.

کیم جونگ اون در یک سخنرانی گفت که این قانون سیاست هسته ای این کشور را غیرقابل بازگشت نموده و هرگونه تبادل نظر های بیشتر برای خلع سلاح هسته ای را ممنوع می نماید.

سال جاری کره شمالی آزمایش موشک های ICBM خود را برای اولین بار از سال 2017 از سر گرفت.

ناظران بین المللی گفته اند که به نظر می رسد کره شمالی برای آزمایش هسته ای نیز آماده است.

منبع: فرارو

به "کره شمالی و بازگشت تبلیغات سلاح های هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی و بازگشت تبلیغات سلاح های هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید