کمالوند: در نیم فصل دوم چهره ای متفاوت از نفت مسجدسلیمان خواهید دید، مقابل گل گهر 5 بازیکن اصلی مان را نداریم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد، پنج بازیکن اصلی این تیم در ملاقات با گل گهر حضور نخواهند داشت.

کمالوند: در نیم فصل دوم چهره ای متفاوت از نفت مسجدسلیمان خواهید دید، مقابل گل گهر 5 بازیکن اصلی مان را نداریم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی فردا برای هر دو تیم از هر نظر مهم است. تیم ما در دو سه هفته اخیر روی نوار پیروزی حرکت نموده و بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند. تنها مسئله ای که داریم، این است که با توجه به از دست دادن فصل بدنسازی، در هر بازی دو سه بازیکن را در اختیار نداشتیم که اوج آن در بازی فردا خواهد بود که پنج بازیکن اصلی مان را نداریم و نمی توانیم از این تعداد بازیکن فیکس مان استفاده کنیم. با این وجود امیدواریم با کوشش بازیکنان، دعای خیر طرفداران مان و البته لطف خدا بتوانیم موفقیت های مان را ادامه بدهیم و در بازی فردا هم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: بارها گفته بودم که تیم ما احتیاج به فرصت دارد و این مسئله تعیین بود، چون ما بدون هیچگونه بازی تدارکاتی وارد مسابقات شدیم و احتیاج به زمان حتی در شناسایی ترکیب اصلی داشتیم، اما متأسفانه از همان تیم خوبی که هفته گذشته به میدان رفت، پنج بازیکن را در اختیار نداریم. این مصدومیت ها هم به همان نداشتن فصل بدنسازی برمی شود، ولی بازیکنان در چند بازی گذشته نشان دادند که تغییرات اساسی در تیم ایجاد شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توضیح داد: تیم حریف هم بسیار قدرتمند است و سرمایه گذاری خوبی برای فصل جاری نموده است. بعلاوه یک مربی خوب و باهوش توانمند همانند امیر قلعه نویی دارد، ولی ما هم میزبان این مسابقه هستیم و کوشش می کنیم که از این امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

کمالوند یادآور شد: از طرفداران تیم مان تشکر می کنم که واقعاً با آن انرژی مثبتی که به ما می دهند، ما را به کوشش بیشتر تشویق می نمایند. هفته گذشته اتفاق خوبی که افتاد، این بود که شش هفت نفر از طرفداران پرشور نفت مسجدسلیمان رنج سفر را به جان خریدند و به اصفهان آمدند و بازیکنان ما را تشویق کردند.

وی توضیح داد: ما هفته هاست که پشت دروازه تمرین می کنیم، چون اگر بخواهیم در همان یک زمینی که داریم، به تمرین بپردازیم، شرایط مسابقه را از دست می دهد. به هر حال طرفداران بدانند که به عشق و با دل و جان برای شان بازی می کنیم و همانطوری که به طرفداران قول داده ام، مطمئن باشید یک چهره متفاوت از تیم ما خواهید دید؛ کما اینکه مشاهده کردید در این دو سه هفته اخیر نوع فوتبال تیم تغییر نموده است. مطمئن باشید با آن صحبت هایی که با سه چهار بازیکن انجام داده ایم تا در نیم فصل به جمع ما ملحق شوند و باشگاه پیگیر جذب آنهاست، نیم فصل بهتری خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمالوند: در نیم فصل دوم چهره ای متفاوت از نفت مسجدسلیمان خواهید دید، مقابل گل گهر 5 بازیکن اصلی مان را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: در نیم فصل دوم چهره ای متفاوت از نفت مسجدسلیمان خواهید دید، مقابل گل گهر 5 بازیکن اصلی مان را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید