گرافیک نید فور اسپید نو واقع گرایانه است، اما عناصر انیمه ای خواهد داشت

به گزارش بهترین عینک آفتابی، نسخه نو نید فور اسپید در استودیوی کرایتریون در حال توسعه است و با این که به نظر می رسد در خاتمه امسال عرضه گردد، همچنان به طور رسمی معرفی نشده و اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست. با این حال جف گراب، روزنامه نگار مشهور صنعت بازی های ویدیویی، جزئیاتی احتمالی را از سبک هنری بازی فاش نموده که به نظر مجذوب کننده می رسند.

گرافیک نید فور اسپید نو واقع گرایانه است، اما عناصر انیمه ای خواهد داشت

او به تازگی بیان نموده که نوترین نسخه از این مجموعه مشهور اتومبیلرانی، از سبک هنری نو و خیره کننده ای بهره خواهد برد.

گراب بعلاوه شرح داد که بعضی از بخش های محبوب بخش چند نفره این سری به این نسخه بازخواهند گشت. او گفت:

در واقع Autolog نوعی شبکه اجتماعی درون نسخه های قبلی سری بود که به بازیکنان امکان دسترسی به محتوای چند نفره را می داد. در نهایت، گراب ادعا کرد که این بازی در یک نسخه تخیلی از شیکاگو به نام Lake Shore City می گذرد. او اضافه کرد:

لازم به ذکر است که کمپانی الکترونیک آرتز در فوریه 2020 گفت که وظیفه توسعه نسخه نو سری محبوب نید فور اسپید را بار دیگر بر عهده استودیوی کرایتریون گذاشته است زیرا میخواهد ساختار شرکت گوست گیمز (Ghost Games) را تغییر دهد. در واقع این توسعه دهنده چهار نسخه آخر مجموعه را فراوری نموده است. کرایتریون در بریتانیا مستقر است و بیشتر برای سری Burnout شناخته شده است. این استودیو بعلاوه مسئولیت کامل ساخت نسخه هایی از سری نید فور اسپید نظیر Hot Pursuit 2010 و 2012 Most Wanted را برعهده داشته است. بعلاوه این سازنده در ساخت نسخه Rivals نیز دخیل بود و با گوست گیمز در فرایند توسعه همکاری کرد.

طبق گزارش ها به نظر می رسد که نسخه نو نید فور اسپید بالاخره پس از مدت ها انتظار و فراز و نشیب در فرایند توسعه، در نوامبر امسال یعنی 2022 تنها برای کنسول های نسل نو و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "گرافیک نید فور اسپید نو واقع گرایانه است، اما عناصر انیمه ای خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرافیک نید فور اسپید نو واقع گرایانه است، اما عناصر انیمه ای خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید