اسکوچیچ: دوست دارم ایویکا اوسیم را دیدار کنم، او می خواست مرا از سارایوو بدرقه کند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در یادداشتی ابراز علاقه کرد که بتواند ایویکا اوسیم را از نزدیک دیدار کند.

اسکوچیچ: دوست دارم ایویکا اوسیم را دیدار کنم، او می خواست مرا از سارایوو بدرقه کند

به گزارش بهترین عینک آفتابی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی در یادداشتی از گفت وگوی تلفنی با ایویکا اوسیم نوشت و آن را تجربه مهمی قلمداد کرد . دراگان اسکوچیچ در این یادداشت نوشت:

زمانی که به بوسنی و هرزگوین رسیدیم، بهترین عینک آفتابی از من پرسیدند: دوست دارید کدام شخصیت اهل بالکان را به عنوان مهمترین چهره فوتبالی دیدار کنید؟ بدون درنگ پاسخ دادم: ایویکا اوسیم!. او که اکنون 79 ساله است، سابقاً سرمربی تیم ملی ژاپن بوده و پیش تر در جام دنیای 1990 یوگسلاوی را به مرحله یک چهارم نهایی رسانده است.

فردای بازی، یکی از بهترین عینک آفتابی بوسنیایی به سمتم آمد و موبایلش را باعجله به دستم داد و او، ایویکا اوسیم عظیم ترین اسطوره فوتبالی آن منطقه، پشت خط بود. 40 دقیقه صحبت ما در چشم به هم زدنی گذشت، توصیه های فراوانی برای من داشت. در صدایش نوعی دلتنگی برای مربیگری و عشقی ابدی به فوتبال حس می کردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی بهترین عینک آفتابی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی بهترین عینک آفتابی بخوانید. (کلیک کنید)

همواره دوست داشتم مثل او باشم - یک معلم - که صداقت حرف هایش ممکن بود به مذاق همه خوش نیاید و به دنبال راضی کردن عموم نبود؛ خصوصیاتی کمیاب و نادر در روزگاری که فریبکاران و متقلبان جولان می دهند.

بعد از مکالمه، کاملاً تحت تأثیر قرار گرفته بودم. صدایش در گوشم بود و ممکن نبود خاطره هم صحبتی با او در ذهنم کمرنگ گردد. وقتی که به فرودگاه رسیدیم، در یک کتاب فروشی چشمم به کتابی درباره اوسیم افتاد. انگار که خودش می خواست به نحوی مرا از سارایوو بدرقه کند. عجب تجربه ای!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسکوچیچ: دوست دارم ایویکا اوسیم را دیدار کنم، او می خواست مرا از سارایوو بدرقه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: دوست دارم ایویکا اوسیم را دیدار کنم، او می خواست مرا از سارایوو بدرقه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید