بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز رایگان خواهد بود

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تا الان اخبار زیادی از بازی پروژه ال (Project L) منتشر نشده است. حال اولین خبر اصلی از این بازی منتشر شد. بازی پروژه ال به صورت رایگان عرضه خواهد شد. البته اگر با شرکت رایوت گیمز (Riot Games) آشنایی داشته باشید می دانید که در زمینه عرضه عناوین رایگان تخصص دارد. از بازی های ساخته شده به وسیله این شرکت می توان به لیگ آو لجندز (League of Legends) و ولورنت (Valorant) اشاره نمود.

بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز رایگان خواهد بود

عرضه رایگان این بازی در دنیای عناوین فایتینگ اهمیت زیادی دارد. به علت اینکه این بازی اولین عنوان رایگانی است که به وسیله یک شرکت بزرگ ساخته شده. این موضوع می تواند باعث گردد تا ما شاهد عناوین فایتینگ رایگان بیشتری از شرکت های مختلف باشیم.

به بازی پروژه ال یک کاراکتر به نام Illaoi هم اضافه شده است. این کرکتر بسیار قدرتمند بوده و از طرفی حرکات سریعی هم دارد. همینطور اینکه اعلام شده بازی در شرایط خوبی از نظر ساخت قرار گرفته است. بخش گیم پلی به اتمام رسیده و تنها شرکت باید بخش اجتماعی و کاراکترها را کامل کند. خریدهای درون برنامه ای در بازی پروژه ال وجود خواهد داشت. با اینحال امکان دارد که این موضوع در آینده تغییر بکند. پروژه ال یک بازی زنده بوده و به طور دائم به روزرسانی خواهد شد.

به طور کلی عناوین فایتینگ زیادی نداریم که بودجه هنگفتی داشته باشند. در حال حاضر پیروز ترین عنوان در این سبک مولتی ورسوس (Multiversus) بوده که توانست نزدیک به 100هزار بازیکن فعال در زمان عرضه داشته باشد. به طور کلی این حرکت شرکت رایوت گیمز کمی ریسکی است. به علت اینکه هنوز معین نیست از عناوین فایتینگ رایگان چه استقبالی می گردد.

بحث اصلی اینجاست که رایوت گیمز سابقه بسیار خوبی در زمینه عرضه عناوین رایگان دارد. این شرکت به طور دائم بازی های خود را به روزرسانی نموده و مانع از نابودی عناوینش می گردد. اگر با همین فرایند با بازی پروژه ال هم برخورد کند، این بازی به احتمال زیاد پیروز عمل خواهد نمود.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز رایگان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز رایگان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید