بازی Honkai: Star Rail پاییز سال جاری روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، بیشتر افراد شرکت میهویو (MiHoYo) را با بازی گنیشن ایمپکت (Genshin Impact) می شناسند. این شرکت یک بازی دیگر به نام هنکای: استار ریل (Honkai: Star Rail) دارد که در سبک نقش آفرینی و فانتزی است. نکته اصلی در خصوص هنکای این است که این بازی حالت نوبتی دارد. در نتیجه شما باید مثل شطرنج برای تماشا کار دشمن کمی صبر کنید.

بازی Honkai: Star Rail پاییز سال جاری روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

بازی هنکای: استار ریل در حال حاضر روی کامپیوتر، اندروید و آی او اس در دسترس بوده و استقبال نسبتاً خوبی هم از این بازی شد. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این بازی را برای کنسول های پلی استیشن نیز عرضه کند. تاریخ عرضه نسخه پلی استیشن 5 این بازی 19 مهر (11 اکتبر) اعلام شده است ولی هنوز گفته نشده که نسخه پلی استیشن 4 این بازی چه زمانی عرضه خواهد شد.

در تریلر نو این بازی از هواداران دعوت شد تا خود را در دنیای جالب این بازی غرق نمایند. شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک دنیای نو با جزئیات بیشتر برای این بازی طراحی کند و نام آن را نیز فاجعه ازدحام (Swarm Disaster) گذاشته است. در این نسخه از بازی، بازیکنان با یک دشمن نو به نام سوارم: ترو اسینگ (Swarm True Sting) آشنا خواهد شد. کسی که توانایی ایجاد ازدحام داشته و قدرت زیادی دارد.

بازی هنکای به شکل نوبتی است. به همین علت گیم پلی آن نیز با عناوین نقش آفرینی همزمان (Real Time) تفاوت زیادی دارد. به این شکل که شما یک عمل انجام داده و باید صبر کنید تا دشمن عمل دیگری انجام دهد. این سبک خاص گیم پلی برای مدت زیادی است که در دنیای گیمینگ حضور دارد و توانسته هواداران زیادی را جذب کند. حال این بازی نو با وجود سبک قدیمی خود توجه هواداران سبک نقش آفرینی نوبتی را به خود جلب نموده و به علت اینکه رایگان است، استقبال بسیار خوبی از آن شد.

قدرت پلی استیشن 5 به سازندگان هنکای اجازه داده تا بتوانند بازی خود را پیشرفت دهند. در نتیجه بازی از لحاظ بصری پیشرفت بسیار زیادی داشته و گیم پلی آن نیز به شدت ارتقاء پیدا نموده است. کنترلر دوئل سنس باعث شده تا کاربران بیش از پیش در بازی درگیر شده و تجربه بسیار خاصی داشته باشند.

شرکت سازنده در بازی هنکای حالت کراس پلی (Cross Play) و کراس پلتفرم (Cross Platform) را نیز قرار داده است. در نتیجه کاربران می توانند با دستگاه های مختلف این بازی را با هم تجربه نموده و از طرفی بازی را در یک کنسول آغاز نموده و در یک دستگاه دیگر ادامه دهند. با توجه به پلتفرم هایی که این بازی در آن ها وجود دارد، این دو قابلیت می توانند بسیار کاربردی باشند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Honkai: Star Rail پاییز سال جاری روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Honkai: Star Rail پاییز سال جاری روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید