ببینید؛ بلادبورن با نرخ فریم 60 روی پلی استیشن 5 اجرا شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، یک مادساز به تازگی پیروز شده تا بازی بلادبورن را با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 روی پلی استیشن 5 اجرا کند.

ببینید؛ بلادبورن با نرخ فریم 60 روی پلی استیشن 5 اجرا شد

این بازی محبوب استودیوی فرام سافتور (FromSoftware)، از زمان عرضه تا به امروز با حداکثر نرخ فریم 30 فریم روی پلی استیشن 4، هواداران را در انتظار یک بازسازی برای تجربه روان تر و نرخ فریم بالاتر نگه داشته است. البته، در حال حاضر هیچ نوع بازسازی به صورت رسمی برای بازی اعلام نشده، اما این موضوع باعث نشده است که جامعه هواداران برای آن نظریه پردازی نکند. بعضی از مادسازها حتی توانسته اند تا بازی را با نرخ فریم ناپایدار و بدون محدودیت اجرا نمایند، اما یکی از مادسازها اخیرا دست به کار متفاوتی زده است.

مادسازی به نام لنس مک دونالد (Lance McDonald) توانسته است بازی را با کیفیت 1080p و نرخ فریم 60 روی پلی استیشن 5 اجرا کند. آنچه در اینجا به طور ویژه قابل توجه محسوب می گردد، این است که بازی با رزولوشن ذکر شده به صورت کاملا Native اجرا می گردد. ویدیوی منتشر شده از این مادساز نشان می دهد که چرا بسیاری برای آپدیت بازی روی پلی استیشن 5 درخواست می نمایند.

مک دونالد یک مادساز شناخته شده آثار پلی استیشن است که در گذشته روی جداسازی دمو افسانه ای پی تی و ویژگی های متعدد آن کار نموده است. او بعلاوه کارهای زیادی را روی کشف ابعاد و زوایا کد بازی بلادبورن انجام داده است که منجر به درک بسیار بهتری از آنچه در زیر سطح بازی می گذرد، شده است. با این حال او اطلاعات زیادی در خصوص نحوه اجرای بازی روی پلی استیشن 5 ارائه ننموده است.

لازم به ذکر است که اگرچه شواهدی مبنی بر عرضه ی بلادبورن روی رایانه های شخصی وجود دارد، به نظر نمی رسد که سونی یا فرام سافتور در حال حاضر به کار کردن روی این آی پی علاقه مند باشند. هرچند سونی در سال های اخیر در خصوص عرضه بازی های انحصاری قدیمی پلی استیشن روی کامپیوتر علاقه نشان داده، بنابراین این موضوع غیرممکن نیست. در واقع بعضی بر این باورند که معرفی Ratchet & Clank: Rift Apart برای رایانه های شخصی، ممکن است راه را برای بلادبورن نیز هموار نموده باشد، اگرچه فعلا چیزی به طور رسمی اعلام نشده است. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بلادبورن با نرخ فریم 60 روی پلی استیشن 5 اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بلادبورن با نرخ فریم 60 روی پلی استیشن 5 اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید