بوگاتی 280 میلیارد تومانی در اهواز، فیلم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، بوگاتی میسترال 2022 در خیابان های اهواز دیده شده است؛ قیمت این خودرو به صورت تقریبی 280 میلیارد تومان است.

بوگاتی 280 میلیارد تومانی در اهواز، فیلم

به گزارش خبرگزاری بهترین عینک آفتابی ، بوگاتی میسترال که بوگاتی دبلیو16 میسترال نیز نامیده می شود، یک خودروی اسپورت دو سرنشینه موتور وسط است که در مولشایم فرانسه از طریق خودروساز فرانسوی بوگاتی تولید می شود. میسترال در 19 اوت 2022 معرفی شد و به عنوان سریع ترین رودستر در جهان به فروش می رسد.

میسترال یک مدل کابریولت برای بوگاتی شیرون نیست، بلکه یک مدل رودستر منحصربه فرد برای بوگاتی است که آخرین وسیله نقلیه ای است که از موتور دبلیو16 استفاده می کند که با بوگاتی ویرون در سال 2005 معرفی شد.

طراحی بیرونی منحصر به فرد میسترال است و بر پایه شیرون یا آخرین مدل های بوگاتی نیست. این خودرو بسیار آیرودینامیک و اسپورت است اما همچنین لوکس است، چراغ های جلو به طور منحصربه فردی با چهار نوار روشنایی مورب طراحی شده اند، چراغ های پشت به صورت دو پیکان نشان دهنده نماد بوگاتی طراحی شده اند که همچنین بخشی از نور است. در مقایسه با نمای بیرونی، کابین مسافران بر پایه شیرون بود، به جز طراحی اهرم دنده که در آن مجسمه فیل رقصنده در کهربا تعبیه شده بود که از طریق مجسمه ساز رامبراند بوگاتی، برادر اتوره بوگاتی، بنیانگذار بوگاتی طراحی شده بود.

بنابر آخرین گزارش ها بوگاتی میسترال 5 میلیون دلار قیمت دارد که به صورت تقریبی 280 ملیارد تومان قیمت می خورد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بوگاتی 280 میلیارد تومانی در اهواز، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوگاتی 280 میلیارد تومانی در اهواز، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید