تمام بازیکنانم امروز بهترین بودند، لیگ سال جاری لیگ جوانان بود

به گزارش بهترین عینک آفتابی، فاطمه محمدخانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: از نظر من تیمم مقام اول را دارد چون بازیکنانم عالی کار کردند و تنها یک بدشانسی در مرحله ضربدری باعث شد بازی را واگذار کنیم وگرنه تیمی بودیم که در پنج دقیقه آخر مسابقه با اشتاد سازه توانستیم شش گل را جبران کنیم.

تمام بازیکنانم امروز بهترین بودند، لیگ سال جاری لیگ جوانان بود

وی با بیان اینکه ما از ابتدای لیگ برای قهرمانی می جنگیدیم، درباره بهترین بازیکن تیمش در بازی امروز نیز گفت: از نظر من تمام بازیکنانم بهترین بازیکن میدان امروز بودند.

محمدخانی با بیان اینکه بچه ها از آغاز تمرینات همدل شده بودند که سال جاری بتوانیم حتماً روی سکوی اولی باشیم، اضافه نمود: البته می شد مسابقات دور آخر لیگ بانوان را مثل لیگ برتر مردان دوره ای برگزار کرد اما به هر حال تیمم عالی کار کرد و نمایش بازیکنانم در بازی امروز در شأن تیم فولاد بود.

سرمربی تیم فولاد اضافه نمود: بازیکنان جوانم در سال های آینده حرف برای گفتن و ایستادن روی سکوهای بهتر را دارند. خوشحالم که لیگ سال جاری لیگ بازیکنان و مربیان جوان بود و همین امر آینده درخشانی در هندبال بانوان رقم می زند.

حدیثه نوروزی، بازیکن فولاد پس از پیروزی در بازی امروز مقابل تأسیسات دریایی و کسب عنوان سومی لیگ گفت: به تیم تأسیسات خسته نباشید می گویم که واقعاً تمام کوشش خود را در بازی امروز کرد.

وی با بیان اینکه هدفمان از ابتدای لیگ قهرمانی لیگ بود ولی متأسفانه بنا به دلایلی نشد که این عنوان را کسب کنیم، اضافه نمود: سال جاری تیم یکدل و یکدستی داشتیم و بچه ها همه کوشش و غیرت خود را به کار بردند تا عنوان سومی را به خانه ببریم.

نوروزی با بیان اینکه از باشگاه سپاهان تشکر می کنم که تیم را به طور کامل حمایت کرد، ادامه داد: برای سال آینده قطعاً بسیار قوی تر از سال جاری استارت می زنیم و برای قهرمانی به میدان مسابقات می رویم.

بازیکن فولاد درباره قراردادش و فصل بعدی لیگ هم گفت: فصل بعدی لیگ به پیشنهاداتی که می گیرم بستگی دارد ولی تیم سپاهان باشگاه بسیار عظیم و حرفه ای است و از ورزشکارانش حمایت کامل می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمام بازیکنانم امروز بهترین بودند، لیگ سال جاری لیگ جوانان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام بازیکنانم امروز بهترین بودند، لیگ سال جاری لیگ جوانان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید