پرسپولیس آنقدر مهره دارد که برترین بازیکنش را نیمکت نشین نموده است ، همواره نمی توان با تعصب نتیجه گرفت

به گزارش بهترین عینک آفتابی، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است کار برای جواد نکونام و بازیکنانش سخت است و همواره نمی تواند با واژه غیرت و تعصب پیروز شد.

پرسپولیس آنقدر مهره دارد که برترین بازیکنش را نیمکت نشین نموده است ، همواره نمی توان با تعصب نتیجه گرفت

بیانی در گفت و گو با بهترین عینک آفتابی با اشاره به شرایط این روزهای استقلال تاکید نمود: لیگ تازه آغاز شده اما شرایط استقلال نسبت به تیم های دیگر خوب نیست . در همین شرایط سه امتیاز بازی با صنعت نفت را گرفتند و کار بزرگی انجام دادند اما مسائل همچنان پا بر جا است. استقلال با همین مسائلی که داشت، لیگ را آغاز کرد. حالا در شرایطی در بازی خانگی مقابل ملوان بازی خواهد نمود که تماشاگر ندارد.

وی ادامه داد: مطمئنا بازی بدون تماشاگر مسائلی را ایجاد می نماید و کار سخت است. استقلال در هفته اول نشان داد در همین شرایط سخت و با همین بضاعت نتیجه گرفته است اما باید بازیکنان سطح بالایی به تیم اضافه شوند. حالا که مدیرعامل حکم هم گرفته باید بازیکن با کیفیت بگیرد وگرنه با این بضاعت کار برای استقلال در لیگ سخت است. تیمی که می خواهد قهرمان گردد، باید نیمکت قوی داشته باشد تا در مواردی که ضروری است، جانشین بازیکنان اصلی شوند.

بیانی تاکید نمود: استقلال این مسائل را دارد. در سوی مقابل رقیب استقلال یعنی پرسپولیس آنقدر مهره دارد که برترین بازیکن فصل گذشته خود یعنی گولسیانی مدافع گرجستانی اش را نیمکت نشین نموده است.

این پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه نمود: ببینید پرسپولیس چه شرایطی دارد که چنین بازیکنی را نیمکت نشین می نماید در شرایطی که فصل قبل برترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام می داد. به هرحال لیگی که 30 بازی دارد، باید هم تیم ها خود را تقویت نمایند و نیمکت خوبی هم داشته باشند تا در صورت احتیاج از آنها استفاده نمایند. فقط امیدوارم بعد از هفته سوم که لیگ به خاطر فیفادی تعطیل می گردد خبرهای خوبی از استقلال بشنویم. تا الان که هر خبری آمده خوب نبوده است.

بیانی با اشاره به درخشش استقلال در هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان گفت: استقلال در بدترین شرایط هم نشان داده می تواند جزو مدعیان باشد. این را مقابل صنعت نفت نشان داد، اما این علت نمی گردد بگویم در همه بازی ها می توانیم برنده شویم و با به کار بردن اصطلاحاتی مانند غیرت و تعصب کار را پیش برد. در کنارش باید ابزار هم در دست نکونام باشد. مدیریت باید بازیکنانی بگیرد که در طول فصل به مربی یاری کند.

او تاکید نمود: 5 بازی اول که 15 امتیاز می گردد، خیلی حیاتی است و اگر استقلال بتواند از 5 بازی 10 امتیاز بگیرد، در راه قهرمانی خیلی یاری می نماید.

بیانی در مورد اینکه استقلال در چه پست هایی احتیاج به بازیکن دارد، گفت: معلوم است یک هافبک پلی میکر می خواهد که پشت مهاجمان بازی کند. استقلال فصل قبل هم در این پست بازیکنی نداشت. یک بازیکن در خط حمله می خواهد و در قلب دفاع هم با وجود اینکه 2 بازیکن داریم اما برای آنها جایگزین نداریم. باید بازیکنی هم در این پست بگیریم تا در وسط فصل به هر علتی لازم شد بازیکن بگیریم و دستمان بسته نباشد. متاسفانه استقلال نتوانست بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کند و این بزرگ ترین مشکل استقلال است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس آنقدر مهره دارد که برترین بازیکنش را نیمکت نشین نموده است ، همواره نمی توان با تعصب نتیجه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس آنقدر مهره دارد که برترین بازیکنش را نیمکت نشین نموده است ، همواره نمی توان با تعصب نتیجه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید