تکلیف دو گزینه سرمربیگری استقلال امروز روشن می گردد ، توافق نهایی تیم لیگ فزونی با یک سرمربی؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در حالی که از دو مربی لیگ فزونی به عنوان گزینه استقلال هم یاد می گردد اما باشگاه مس هم در پی نشاندن یکی از دو مربی روی نیمکت خود است.

تکلیف دو گزینه سرمربیگری استقلال امروز روشن می گردد ، توافق نهایی تیم لیگ فزونی با یک سرمربی؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی باشگاه مس رفسنجان برای فصل آینده تمایل دارد با محمد ربیعی مربی پیروز خود ادامه دهد اما هنوز نتوانسته رضایت او را برای ادامه کار در این باشگاه جلب کند. به همین دلیل جلسات زیادی در چند روز اخیر بین مدیران باشگاه مس و ربیعی برگزار شده که تقریبا بی نتیجه بوده است. عمده ترین علت عدم توافق بین طرفین معین نشدن بودجه باشگاه مس برای فصل آینده است. ربیعی خواهان افزایش بودجه و به تصویب رسیدن آن در هیات مدیره است. در این مورد با خبر شدیم که اتفاقات مثبتی در دو سه روز اخیر در باشگاه مس رفسنجان اتفاق افتاده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز تکلیف نهایی ربیعی در این باشگاه معین خواهد شد. به احتمال خیلی زیاد این مربی امروز با مدیران باشگاه مس برای ادامه فعالیت به توافق نهایی دست خواهد یافت.

باشگاه مس رفسنجان در هفته ای که گذشت مذاکراتی را هم با ساکت الهامی داشته تا اگر به هر علت ربیعی رفتنی شد او را جانشین وی نمایند. مورد دیگر درمورد باشگاه مس رفسنجان اینکه اگر ربیعی از این تیم رفتنی گردد ممکن است تعداد زیادی از بازیکنان شاخص مس هم رفتنی شوند.

در مورد ربیعی و ساکت الهامی گفته می گردد این دو مربی از گزینه های استقلال هم هستند و حجت کریمی هم طی اظهارنظری این موضوع را تایید نموده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تکلیف دو گزینه سرمربیگری استقلال امروز روشن می گردد ، توافق نهایی تیم لیگ فزونی با یک سرمربی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف دو گزینه سرمربیگری استقلال امروز روشن می گردد ، توافق نهایی تیم لیگ فزونی با یک سرمربی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید