خبرنگاران صندوق پالایشی فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است

به گزارش بهترین عینک آفتابی، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا 19 شهریور ماه مهلت سرمایه گذاری در صندوق پالایشی(دارایی دوم) باقی مانده است، گفت: این صندوق فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در بورس محسوب می شود.

خبرنگاران صندوق پالایشی فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است

امیر حمزه حیدریان روز چهارشنبه در نشست خبری که در محل اداره کل دارایی برگزار گشت، اظهارداشت: این صندوق متشکل از شرکت های پالایش نفت بندرعباس، تهران، تبریز و اصفهان است.

وی با بیان اینکه قیمت هر واحد از این صندوق 10 هزار تومان است، گفت: افرادی که صندوق دارایی اول را خرید نکرده اند می توانند تا سقف 500 واحد از صندوق دارایی دوم خرید کنند؛ در صورت خرید صندوق اول از میزان واحدهای صندوق پالایشگاهی کم می شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه توضیح داد: کسانی که کدبورسی دارند می توانند روزانه از ساعت 12:30 دقیقه تا 14:30 دقیقه، مبادرت به خرید و کسانی که کد بورسی ندارند می توانند از کارگزاری های بورس و یا از درگاه های حضوری و غیرحضوری بانک های منتخب و یا سامانه های آنلاینی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.

حیدریان با بیان اینکه یک ماه پس از خاتمه مهلت پذیره نویسی سهامداران این صندوق، مجاز به فروش سهام خویش هستند، اضافه نمود: این صندوق ها زمینه ای است تا همه اقشار جامعه و حتی اقشار ضعیف نیز بتوانند سرمایه گذاری کنند.

به گفته وی، بانک های ملی، صادرات، تجارت، کشاورزی، ملت، مسکن، رفاه، توسعه تعاون، مهر ایران، پست بانک، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد و کارآفرین بانک های عامل برای خریداری دارا دوم هستند.

این مسوول در رابطه با سهام عدالت هم گفت: پس از آزادسازی این سهام 53 درصد از مردم، روش مستقیم و 47 درصد دیگر روش غیرمستقیم در مدیریت و فروش آن را انتخاب کردند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه با بیان اینکه کسانی که هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده اند خود سامانه بصورت اتوماتیک روش غیرمستقیم را برای آن ها انتخاب کرده است.

وی اظهارداشت: در تمام استان ها، شرکت های جدیدی تحت عنوان شرکت سرمایه گذاری استانی در حال تاسیس و ثبت است و بعد از ثبت، هیأت مدیره بوسیله رأی گیری از تمام کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند در قالب مجمع عمومی، انتخاب خواهد شد.

به گفته حیدریان، افراد برای شرکت در این انتخابات باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان، از طریق سامانه سجام هویت خود را احراز کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صندوق پالایشی فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندوق پالایشی فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید