ردپای شگفت انگیز موشک ایلان ماسک در آسمان ، عکس

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در روز 27 نوامبر، اسپیس ایکس، موشک فالکون 9 را در ساعت 11.30 دقیقه شب از ایستگاه فضایی کیپ کاناورال فلوریدا به فضا پرتاب کرد. موشک اندکی پس از پرتاب، بعد از سوراخ کردن ابری مملو از کریستال های یخی، هاله ای از نور را در اطراف ماه که در آن موقع ماه کامل بود، ایجاد نمود.

ردپای شگفت انگیز موشک ایلان ماسک در آسمان ، عکس

به گزارش بهترین عینک آفتابی ، این هاله درخشان به وسیله نور بازتاب یافته از کریستال های یخ کوچک از ابرهای سیروس (ابرهای نازک و تکه تکه ای که بین 6100 تا 12200 متر بالاتر از سطح زمین تشکیل می شوند) ایجاد شد.

  • بروزرسانی هیجان انگیز گوشی مقرون به صرفه قیمت سامسونگ

با سوراخ شدن ابرهای یخی به وسیله موشک فالکون، جهت کریستال ها به نحوی تغییر کرد که نور ماه به سمت جایی که پلامر در حال عکاسی بود، شکست یا تقسیم شد و همین باعث ایجاد این افکت حلقه شد.

گهگاهی زمانی که کریستال های یخ از ابرهای سیروس، دقیقا بین خورشید و یک فرد ناظر قرار می گیرند، قوس ها و هاله های نوری مشابهی نیز در اطراف خورشید رویت می شوند. تعیین نیست که این هاله تا چه زمانی باقی ماند ولی تصاویر تایم لپس ثبت شده به وسیله پلامر دقیقا 128 ثانیه است که این بدان معناست که حلقه در بازه ای از این زمان تشکیل شده است.

در گزارش ماجرای هاله عجیب دور ماه بیشتر درباره این پدیده بخوانید.

  • زمین تخت است، همه دروغ می گویند به جز این نقشه!

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ردپای شگفت انگیز موشک ایلان ماسک در آسمان ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای شگفت انگیز موشک ایلان ماسک در آسمان ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید