رمان کلید های قیروان فیلم سینمایی می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، رمان کلیدهای قیروان و مجموعه داستان جوان قیروانی به فیلم سینمایی تبدیل می گردد.

رمان کلید های قیروان فیلم سینمایی می گردد

به گزارش گروه tvikd بهترین عینک آفتابی به نقل از العرب، الحبیب المستیری کارگردان تونسی به همراه اسعد بن حسین فیلمنامه نویس و مدیر کنونی خانه رمان، روی تبدیل داستان کلیدهای قیروان و مجموعه اعترافات جوان قیروانی به یک فیلم سینمایی کار می نمایند. این کتاب ها به قلم کمال العیادی نویسنده و داستان پرداز نوشته شد ه اند.

بن حسین که به همراه کارگردان، روی نگارش فیلمنامه این اثر کار می نماید، گفت که طرح نهایی فیلم در انتهای امسال آماده خواهد بود تا به منظور کسب حمایت اقتصادی برای فراوری، به کمیته تشویق فراوری سینمایی ارائه گردد. او گفت که علت جمع کردن دو اثر در یک فیلم، این است که آن ها یکدیگر را کامل می نمایند.

به گفته بن حسین، تبدیل کلیدهای قیروان و اعترافات جوان قیروانی می تواند سینماگران تونسی را به توجه به آثار داستانی تونسی و تبدیل آن به زبان دیداری تشویق کند.

این نویسنده بعلاوه تأکید کرد که خانه داستان هم اکنون روی تنظیم توافقنامه همکاری و شراکت با مرکز ملی سینما و تصویر کار می نماید که به اقتضای آن، بعضی کارگاه های آموزشی برای کارگردانان و سینماگران و بعلاوه داستان نویسان در تونس به منظور تبدیل کردن داستان و روایت به سناریو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رمان کلید های قیروان فیلم سینمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان کلید های قیروان فیلم سینمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید