فتح الله زاده: یک روز با سمت اجرایی به استقلال بازمی گردم، اسکوچیچ گزینه بدی نیست

به گزارش بهترین عینک آفتابی، استعفایم را داده ام و ان شاالله وزیر موافقت کند. از من خواستند که بروم کار اجرایی کنم و وقتی نمی توانم کمکی کنم و هواداران از من می خواهند تحولی ایجاد کنم و این تحول ایجاد نمی شود، کنار رفتم. ان شاالله یک روز با سمت اجرایی برمی گردم و فرهاد مجیدی نیز آن موقع با تجربه تر شده است و می توانیم ستاره سوم هم در آسیا کسب کنیم.

فتح الله زاده: یک روز با سمت اجرایی به استقلال بازمی گردم، اسکوچیچ گزینه بدی نیست

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: 20 سال پیش گفتم این انتخابات، انتصابات است.

به گزارش فارس، علی فتح الله زاده در واکنش به اینکه قرار است در چه پستی کاندیدا شود، گفت: من قرار است به عنوان کارشناس هیأت رئیسه کاندیدا شوم. شما می دانید من سابقه 4 ساله در هیأت رئیسه دارم.

وی در باره دلایل شرکت خود در این انتخابات گفت: در این سال ها فقط درجا زده ایم و با پیشرفت کره و ژاپن، خیلی عقب مانده ایم. فکر کردم با تجربه هایی که دارم می توانم کمک کنم.

فتح الله زاده در مورد استعفایش از هیأت مدیره استقلال شرح داد: استعفایم را داده ام و ان شاالله وزیر موافقت کند. از من خواستند که بروم کار اجرایی کنم و وقتی نمی توانم کمکی کنم و هواداران از من می خواهند تحولی ایجاد کنم و این تحول ایجاد نمی شود، کنار رفتم. ان شاالله یک روز با سمت اجرایی برمی گردم و فرهاد مجیدی نیز آن موقع با تجربه تر شده است و می توانیم ستاره سوم هم در آسیا کسب کنیم.

وی در مورد بدهی های فدراسیون فوتبال نیز گفت: من چون همکار شما بودم و به عنوان کوچکتر شما توصیه می کنم اجازه ندهید کسی بیاید لطمه بزند و برود و در استقلال هم همین رویه بود. ما در استقلال 80 درصد درآمدزایی کردیم و باشگاه تمام بدهی هایش را داد و الان می گویند درآمد زایی شده و نباید بدهی باشد. فدراسیون فوتبال کوهی از طلا است و فقط برنامه ریزی ندارد. ما چانه هیأت رئیسه فوتبال را پایین دیدیم. یاد آقای فردوسی پور به خیر. من 20 سال پیش گفتم این انتخابات، انتصابات است. اگر انتخاب واقعی بود دایی و دادکان هم می آمدند.

فتح الله زاده در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال گفت: با توجه به روندی که مربیان داخلی داشتند، می توانستند بهتر نتیجه بگیرند ولی اسکوچیج هم بد نیست.

علی فتح الله در مورد حضور آذری در انتخابات نیز گفت: آقای آذری جایگاه ویژه ای در ورزش ما دارد و باید در ورزش حضور داشته باشد. اگر یکی بیاید بهتر از من باشد، باید من بروم و او بیاید. من دیدم به درد ریاست فدراسیون نمی خورم و به خاطر همین کاندیدای کارشناس هیأت رئیسه می شوم.

منبع: عصر ایران

به "فتح الله زاده: یک روز با سمت اجرایی به استقلال بازمی گردم، اسکوچیچ گزینه بدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: یک روز با سمت اجرایی به استقلال بازمی گردم، اسکوچیچ گزینه بدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید