مسی: توپ طلا دیگر برایم مهم نیست!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، لیونل مسی در دوران فوتبالی درخشان خود، به همراه رقیب بزرگ پرتغالی اش کریستیانو رونالدو، به مدت بیش از یک دهه بر دنیای فوتبال حکمرانی می کرد. لیونل مسی با عملکردی کم فراز و نشیب سالها به رکوردشکنی در عرصه های مختلف ادامه داد.

مسی: توپ طلا دیگر برایم مهم نیست!

یکی از مهم ترین رکوردهای این اسطوره آرژانتینی هفت بار به دست آوردن توپ طلا است. درحالیکه با خاتمه فصل فوتبالی سال جاری، نگاه ها به توپ طلای 2023 دوخته شده لیونل مسی بار دیگر از نامزدهای مهم این جایزه قلمداد می گردد. چرا که او به همراه تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی قطر شده و تنها افتخاری که جای خالی اش در گنجینه افتخاراتش خالی بود را به دست آورد.

مسی که این روزها به همراه تیم ملی آرژانتین به چین سفر نموده است در مصاحبه ای با تایتان اسپورتز در پاسخ به سوالی درباره شانس او برای به دست آوردن هشتمین توپ طلا گفت: توپ طلا برایم مهم است؟ نه. دیگر برایم مهم نیست. همواره گفته ام که آنچه برایم اهمیت دارد جوایز انفرادی نیست بلکه افتخارات تیمی را دوست دارم. در حال حاضر مهم ترین افتخار فوتبالی، قهرمانی جام جهانی است. بزرگترین جایزه برای من جام طلایی ای است که در قطر بالای سر بردیم.

در اینکه لیونل مسی برای همواره در میان بزرگ ترین ستاره های تاریخ فوتبال قرار خواهد داشت شکی وجود ندارد. اما بعد از درخشش او در جام جهانی 2022 و کسب عنوان قهرمانی این جام در قطر بیشتر قریب به اتفاق ناظران معتقدند او جایگاه خود را به عنوان برترین فوتبالیست تاریخ تثبیت نموده است. با اینکه مسی می گوید توپ طلا دیگر برایش مهم نیست ولی باید منتظر ماند و دید آیا ستاره آرژانتینی تعداد توپ طلاهایش را سال جاری به عدد 8 خواهد رساند؟

منبع: فرارو

به "مسی: توپ طلا دیگر برایم مهم نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: توپ طلا دیگر برایم مهم نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید