میزان صادرات بنزین اعلام شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، از ابتدای امسال تاپایان اردیبهشت بیش از 780 هزار تن بنزین به وسیله اسکله بندر شهید رجایی صادر شده است.

میزان صادرات بنزین اعلام شد

منصور خرمشکوه با بیان اینکه در دو ماهه امسال بیش از 780 هزار تن بنزین به وسیله اسکله بندر شهید رجایی صادر شده است گفت: این میزان بنزین به وسیله 23 فروند نفتکش و با اختصاص سه پست اسکله به انجام رسیده است.

معاون امور بندری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه نمود: افزایش میزان صادرات فرآورده های نفتی و حجم بالای ترافیک در اسکله های 1و2 نفتی الحاق اسکله ای جدید را مورد توجه قرار داد، براین اساس اختصاص یک اسکله جدید که قابلیت کمترین اتصال برای انتقال فرآوردهای نفتی به پالایشگاه ها را دارا باشد، به تصویب رسید.

خرمشکوه اضافه نمود: با برگزاری جلسات متعدد، در نهایت امر تغییر کاربری اسکله 4 که در نزدیکی اسکله های نفتی وجود داشت و پیشتر در امر کانتینری فعال بود، مصوب شد.

وی اضافه نمود: با همکاری بخش خصوصی عملیات تغییر کاربری اسکله یاد شده شروع و بهره برداری از این اسکله باکاربرد جدید از نیمه دوم سال 99 شروع شد.

معاون امور بندری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاپایان اردیبهشت فقط از اسکله شمار (4) حدود 200 هزار تن بنزین با 6 فروند شناور و 580 هزار تن دیگر به وسیله اسکه 1و2 با استفاده از 17 فروند شناور صادر شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "میزان صادرات بنزین اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان صادرات بنزین اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید