پورموسوی: در دقیقه 93 صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد، از فیروزی عذرخواهی می کنم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در خاتمه مسابقه به اسطوره فوتبال آبادان بی احترامی شد و من از علی فیروزی عذرخواهی می کنم.

پورموسوی: در دقیقه 93 صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد، از فیروزی عذرخواهی می کنم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری تیمش پس از شکست یک بر صفر مقابل گل گهر سیرجان گفت: فکر می کنم حداقل استحقاق ما در این بازی یک امتیاز بود. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و از آنها تشکر می کنم. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازنده شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم همه مواردی که به آنها گفته بودیم را در زمین اجرا کردند. داور قضاوت خوبی داشت اما در دقیقه 93 مشکوک به پنالتی هستیم. اگر تصمیم درست بود به کاظمی و همکارانش خسته نباشید می گویم. بعد از مسابقه ماساژور تیم گل گهر به اسطوره فوتبال نفت و خوزستان بلکه ایران بی احترامی کرد و من به نوبه خودم از آقای فیروزی سرپرست تیم مان عذرخواهی می کنم. امیدوارم باشگاه گل گهر با این شخص برخورد کند. فوتبال دور از هیاهو و جوانمردانه ای بود و حریف سه امتیاز را گرفت به آنها تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد نیمکت نشینی طالب ریکانی توضیح داد: با توجه به شرایط بازیکنانم تعویض ها و ترکیب را انتخاب می کنم. بدون ترس و نگرانی به بازیکنان جوان هم در ابتدا و هم در اواخر میدان می دهیم اما تشخیص دادیم که در نیمه دوم از بازیکنان جوان استفاده کنیم . باشگاه صنعت نفت به داشتن چنین جوانانی افتخار می نماید. در این بازی طالب ریکانی دچار مصدومیتی شده بود، به همین دلیل از او در نیمه دوم استفاده کردیم و روندمان خوب شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پورموسوی: در دقیقه 93 صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد، از فیروزی عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: در دقیقه 93 صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد، از فیروزی عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید