پیشنهاد جالب یک ایرانی به فیفا؛ تولد مارادونا روز فوتبالیست گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر رئیس مرکز ملی فوتبال به دلیل قدردانی، ارج نهادن و تجدیدخاطرات بازیکنان فوتبال، پیشنهاد خود را به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ارسال کرد تا یک روز خاص در تاریخ به ورزشکارانی که روزی اسطوره فوتبال هستند و روزی در میان ما نیستند و فقط یاد و خاطره آنها در میان طرفداران است، اختصاص یابد.

پیشنهاد جالب یک ایرانی به فیفا؛ تولد مارادونا روز فوتبالیست گردد

وی در این مورد به سایت رسمی فدراسیون گفت: فوتبال جزو آن دسته از رشته هایی است که در جهان از طرفداران خاص و بی شماری بهره می برد. بازیکنانی در فوتبال جهان وجود دارند که اسطوره بوده اند و نام و یاد آنها برای طرفداران حس و حال عجیبی دارد. پس از آنالیز هایی که انجام دادم، متوجه شدم که روز خاصی به نام فوتبالیست وجود ندارد.

رئیس مرکز ملی فوتبال گفت: به دلیل آنکه در تقویم، هیچ روز خاصی به عنوان روز فوتبالیست برای جشن دریافت توسط فدراسیون ها و نقش مهم آنها در جامعه و صنعت وجود ندارد و همچنین تاریخی به منظور قدردانی و تجدیدخاطرات و برای بازیکنان فوت شده و پاسداشت آنهایی که فوتبال را توسعه داده و زنده نگاه داشتند وجود نداشته است، پیشنهاد روز جهانی فوتبالیست را به مناسبت سالگرد زادروز مارادونا در تاریخ 30 اکتبر در هر سال به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ارائه نموده ام و منتظر پاسخ آن هستم.

وی گفت: پس از فوت دوستان قدیمی ام (میناوند و انصاریان) ارسال این پیشنهاد به فیفا در ذهنم قوت گرفت. امیدوارم با پیشنهادی که به فیفا ارسال نموده ام، بتوانم نقشی در به جا ماندن از اسطوره های فوتبال در ایران و جهان داشته باشم.

منبع: فرارو

به "پیشنهاد جالب یک ایرانی به فیفا؛ تولد مارادونا روز فوتبالیست گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جالب یک ایرانی به فیفا؛ تولد مارادونا روز فوتبالیست گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید