کلانتری: تیم ها از لحاظ فنی و اخلاقی روی ما حساب می نمایند، جنگ نابرابری وجود دارد اما سال جاری سال ثبات فجر است

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تأکید کرد، این تیم در فصل جاری در پی ثبات در لیگ برتر و کسب برترین نتیجه ممکن است.

کلانتری: تیم ها از لحاظ فنی و اخلاقی روی ما حساب می نمایند، جنگ نابرابری وجود دارد اما سال جاری سال ثبات فجر است

به گزارش بهترین عینک آفتابی از اراک، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از ملاقات فجرسپاسی شیراز مقابل آلومینیوم اراک گفت: کیفیت و شایستگی آلومینیوم با خطیبی، دستیارانش و بازیکنان این تیم معین است. فجرسپاسی با تیم های خیلی خوبی بازی نموده و بازیکنان ما تمام کوشش خود را نموده اند تا نام شهیدسپاسی ماندگار باشد. از لحاظ فنی و اخلاقی جزو تیم هایی بوده ایم که اصول را رعایت نموده ایم و روی ما حساب می نمایند. هر زمان که از فجرسپاسی نام می برند، درباره خوبی و شایستگی فنی ما صحبت می گردد و بازی روی زمین چمن صاف اراک می تواند باعث گردد بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی از آب دربیاید که اصول جوانمردی آن در حد ایده آل باشد. کوشش می کنیم برترین بازی خود را ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان خطیبی شایستگی حضور در رده های بالایی جدول لیگ برتر را دارند یا خیر، توضیح داد: آلومینیوم شایسته حضور در رده سوم است و از دو یا سه تیم بالای جدول که هزینه های زیادی نموده اند، شایستگی بیشتری دارد. با توجه به تجربه مربیان تیم، شرایط مدیریتی حاکم بر آلومینیوم و مسائل اقتصادی و زیرساختی، آلومینیوم تا روز آخر می تواند مدعی بماند.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص هدف این تیم در لیگ بیست ویکم گفت: تا فکر خود را قوی نکنیم، در هیچ عرصه ای نمی توانیم پیروز باشیم. زمانی که فجر به لیگ برتر صعود کرد، ساختار لیگ برتر را در استان نداشت. در سال اول باید شرایطی باشد که برای چهار پنج سال آینده کارهای بزرگتر از بقا انجام دهیم. ما پس از هشت سال، آنهم با سخت افزار فعلی به لیگ برتر آمدیم و سال جاری سال ثبات فجر است. جنگ نابرابری وجود دارد، اما بیشتر کوشش می کنیم تا ضعف های دیگر را پوشش دهیم. باید ثبات را تا نیم فصل برقرار کنیم تا دغدغه سقوط نداشته باشیم و در آن صورت می توانیم به بالای جدول فکر کنیم.

کلانتری درباره اختلاف میان سازمان لیگ و وزارت ورزش بر سر تبلیغات محیطی استادیوم ها بیان نمود: اگر اختلاف به سمت پیشرفت فوتبال ما باشد، بحث ها و حتی درگیری ها خیلی خوب است، اما اگر بحث مان فقط نزاع و کوششی برای به کرسی نشاندن حرف مان باشد، باعث اُفت ما در ورزش می گردد.

وی در خصوص اینکه جدول لیگ برتر دو دسته شده است و باشگاه های صنعتی برای قهرمانی رقابت می نمایند، گفت: این به ما یک پیغام می دهد. من خیلی خوشحالم که تیم های صنعتی 200 یا 300 میلیارد تومان خرج می نمایند و از این باشگاه ها تشکر می کنم که این مبلغ را برای کیفیت دادن به فوتبال و شادی مردم خرج می نمایند. نباید بگوییم چرا فلان تیم 250 میلیارد تومان خرج نموده و بودجه ما 20 میلیارد تومان است.

سرمربی فجرسپاسی شیراز در ادامه اعلام کرد: تیم هایی که از لحاظ اقتصادی شرایط خوبی ندارند، باید پیگیری نمایند و در پی آوردن منابعی باشند که به فوتبال یاری می نماید. کار باشگاه های صنعتی در این زمینه درست است. البته این دودستگی در همه لیگ ها وجود دارد و در اسپانیا و انگلیس چند تیم هستند که برای قهرمانی اروپا وارد مسابقات می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلانتری: تیم ها از لحاظ فنی و اخلاقی روی ما حساب می نمایند، جنگ نابرابری وجود دارد اما سال جاری سال ثبات فجر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: تیم ها از لحاظ فنی و اخلاقی روی ما حساب می نمایند، جنگ نابرابری وجود دارد اما سال جاری سال ثبات فجر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید